Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

E-Post

E-Post

När din dator, identitet, filer och pengar kan vara i farozonen har du inte råd att inte ha ett aktuellt skydd. Utnyttja denna kostnadsfria uppdatering så får du:
NYHET Norton Download Insight: varnar dig för farliga nedladdningar innan du installerar dem
NYHET SONAR™ 2: hjälper till att upptäcka de senaste hoten i realtid
NYHET IdentitySafe On-the-Go: lagrar inloggningar och lösenord på en USB-enhet
Uppdatera ditt skydd kostnadsfritt nu och hjälp till att hålla dig själv, din familj och din dator skyddad från de senaste Internethoten.

Ladda ner Norton™ Internet Security 2010

Fick detta e-mail i dag är det någon annan som fått detta?

Är tveksam,är det seriöst? Eller är det ett enda stort virus? Det står ju inte vad det korsta sen när tiden för ny betalning ska ske!!
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Har du inte ett fungerande virusskydd nu då?
Jag tror bara att det är reklam från norton.
Jag har Norton antivirus 2009 nu och det funka bra!
Thomas2
Norton™ Internet Security 2010
Kostar i nyinköp 798 kr
Har själv Norton™ Internet Security 2009
ett utmärkt skydd för den som vill känna sig säker och betala en slant för det.
Gäller för tre licenser.

Mitt Norton har ännu efter tre år inte släppt igenom något illasinnat hot. Däremot talar det om vad som stoppats och man kan läsa om vad som stoppades.

Funderar på att testa Ms nya Antivirusskydd och lita på Vistas Brandvägg,
innan jag om tre månader anmodas uppgradera Norton till 2010.



Annons
Då är det väl inget att fundera på:)
Ozzy!

Det finns en uppdateringslänk med,kan alltså uppdatera den på stubben!

Men jag är försiktig av mig. Mitt gamla går ut i maj,så varför skicka ut det redan nu??

Norton Antivirus 360 2009.
Jag har F-secure inga problem ska vara bland de bästa.
Ingegerd
Även jag har F-secure via Telia Säker surf på min stationära dator.
Mycket säkert. Men jag upplever det som långsamt och segt.
Ingår i abbonemanget. Även där lär det bli en uppgradering till 2010
nternet Security 2010
skickat från returnpath.bluehornet.com
signerat av bluehornet.com

Dessa namn känner jag inte igen!
Thomas2 jag tror att det är som du misstänker ett falskt mail tycker det är bra att du är försiktig me att öppna länken .
Om du har Norton så kommer det med största sanolighet att komma uppdateringar för 2010 genom dom När Norton uppdateras ska det ju komma upp en uppdatering som frågar om du vill registera dig o få betalvertionen) inte genom en tredje part som det här verkar vara , men du ska väl kunna gå in på din Norton o få hjälp online iaf om du har betalvertionen .

Jag har AVG först hade jag gratis vertionen då kom det när jag klickade på iconen att det finns en uppdatering men att det va en betalvertion. och hade jag då velat uppdatera till det så kändes det ju helt okej iom att det fanns på deras egna sida .

Nu har jag faktiskt betalat för AVG som ska gälla i 3 år så det är bara rutin uppdateringar som kommer med andra ord det mesta som behövs :)
Tack Bea!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem