Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

E-Post

E-Post

När din dator, identitet, filer och pengar kan vara i farozonen har du inte råd att inte ha ett aktuellt skydd. Utnyttja denna kostnadsfria uppdatering så får du:
NYHET Norton Download Insight: varnar dig för farliga nedladdningar innan du installerar dem
NYHET SONAR™ 2: hjälper till att upptäcka de senaste hoten i realtid
NYHET IdentitySafe On-the-Go: lagrar inloggningar och lösenord på en USB-enhet
Uppdatera ditt skydd kostnadsfritt nu och hjälp till att hålla dig själv, din familj och din dator skyddad från de senaste Internethoten.

Ladda ner Norton™ Internet Security 2010

Fick detta e-mail i dag är det någon annan som fått detta?

Är tveksam,är det seriöst? Eller är det ett enda stort virus? Det står ju inte vad det korsta sen när tiden för ny betalning ska ske!!
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Inget o tacka för alltid kul att hjälpa .

Detta finns på Norton sida http://store.norton.com/v2.0-img/operations/symantus/site/promo/pd/_10/023953/na
v10_n360v3_SE.html

Men jag tror inte det gäller dig som redan är kund men utan du kommer nog att få en påminnelse vid uppdateringarna som kommer senare . Sen kan jag tänka mig att dom skickar nytt redan nu för det är ju ganska mycke trojaner i omlopp , men klicka inte på den länken i mailet utan se om du hittar en länk på din vertion av Norton eller gör det genom deras sida .

PS: glöm inte att det här är kanske för nya medlemar så du inte helt plötsligt betalar för 2 konton , jag gav dig länken här så att du kan se vad som finns för nytt på Norton .

Håll till godo :)
Thomas2
Jag tog Gud i hågen och gjorde en uppgradering/uppdatering tillNorton 2010
Vad jag såg så var det ett äkta e-post från Norton.

Lite jobb men nu sitter det där. Men det gäller som sagt endast till licensen går ut. då får man köpa uppgraderingen på vanligt sätt.

först installen gick normalt.
Sedan "Autofix" nytt, och uppdateringar gick normalt

Datorn måste omstartas vilket tog lite tid och en del uppdateringar
3 stycken ska in

Sedan för Aktivera nya Norton att får man upp sin produktnyckel.



Lite nya grejer. Ser bra ut tycker jag.

Sedan är det klart.
Gud bevare dig Ozzy!! Hoppas det funka hoss dig utan problem.

Men jag vänta nog till den vanliga påminnelsen kommer! Tack för hjälpen.
Annons
Thomas2
Nu vet jag hur den nya produkten är uppbyggd med dess nyheter. Och bara det kan ju vara intressant att ta del av.

En hel del förenkling vad gäller Support och felsökning finns i den nya. så det verkar att omsorg för kunden har ökat.
Jag har något som heter Nod 32 verkar funka bra någon som har erfarenhet av det antivirusprogrammet

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem