Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Hänga upp en cykel eller flera

Hänga upp en cykel eller flera

Jag hade tänkt hänga upp våra cyklar på en vägg i garaget.

Problemet är att jag helt tappat idéer om hur jag ska tillverka denna hängare till dem.

Jag funderade ett tag på att ha dem hängande i styret och ha sadeln mot garageväggen.

Är det någon här som hängt upp cykeln mot enn vägg och kan ge mig en ide om hur jag ska göra?

Det ska gå ganska enkelt att hänga upp och ta ner.

Antal svar på detta inlägg: 49
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Kom igen nu patrikke!
Skicka in en bild nu så vi får se att du har fixat det. Dra loss tummarna ur rumpehålet och skruva upp dom nu .
SLUTA TJATA!!!

Jag SKA skruva upp cyklarna när jag orkar, det finns ju så mycket annat som är mer prioriterat.

Step up maskinen var en bra idé
...vi är många som är intresserade av att se!
Annons
Jaaaa Patrikke, UPP till bevis nu och visa att det nya året gett dig råg i ryggen och studs i rumpan och hjärnan full av idéer. Har nämligen hängt våra cyklar i garaget och är intresserad av hur du tänkt lösa problemet.
patrikke!!

Sätt in dom på altanen så slipper du krabba med att skruva!!
Ett litet PS Patrikke..... jag är väldigt nyfiken på vad det är som är mer prioriterat hos dig..... de kan ju vara vad som helst.... men kan ju också vara väldigt spppääännande........???????? och väldigt mycket....ingenting. Seså ut med det nu, för du verkar sitta fast.Möjligen har du halkat ner mellan soffdynorna och kan inte ta dig upp utan en hjälpande hand;) DS.
Patrikke har inte svarat på en timme... Han håller nog på som bäst i garaget nu... Pressen på honom är ju stor...
GUUUUD VA NI ÄR DRYGA!

http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/03705.jpg
Ha,Ha Du har hängt dom på fel håll!! Varför har du en ny spis i garaget? Den ska du ha inne och värma dig !!!!
Fel håll?

Jag ska erkänna att jag inte är nöjd med upphängningen av dem, men pressen blev så stor att jag inte pallade av att stå emot den
Det blev ett hastverk.

Hur skulle jag hängt dem då Thomas2?

Måste ha kaminen i garaget så jag har något att svära över för den är i vägen lika som cyklarna var, kanske man kan hänga upp den med

Jag vill inte gärna slänga ut den.

Förresten så skulle jag ju ha en hylla där jag hängde upp cyklarna

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem