får man inte uppskata varg här alla mina inlägg försvinner
Antal svar på detta inlägg: 32
>leiake< du är allt rolig du
bea+ ormtunga
jag respekterar era åsikter ,hoppas ni respekterar mina
är av den åsikten att det vi gör mot djur o natur kommer vi att få tillbaka utan någon som helst nåd jag tror vi har retat upp naturkrafter så det är det som syns nu klimat förändringar osv och det är bara början .
håller med dig till 100 %
jag respekterar era åsikter ,hoppas ni respekterar mina
är av den åsikten att det vi gör mot djur o natur kommer vi att få tillbaka utan någon som helst nåd jag tror vi har retat upp naturkrafter så det är det som syns nu klimat förändringar osv och det är bara början .
håller med dig till 100 %
Jag har respekt för alla både djur och människor fast dom sist nämda börjar jag tappa respekten för mer och mer , det är lite lustig att vi är så arga och rädda för vargen när den störsa vargen i dags läge är vi människor .
Det finns så många exempel på hur mycke fel vi gör just mot varandra den som är störs elakast är den som överlever , man ser socialnämder som inte bryr sig om barn och ungdomar skolor som blundar för mobbning vuxna som mobbar andra en massa människor blir mördade utan nån anledning i vissa fall och även om man är arg eller grinig på nån så ska man väl inte ta död på människan , jag tror jag har gjort en beskrivning som alla förstår SÅ vem är den värsta vargen !?
I alla fall jag är inte religös men ibland tänker jag " förlåt dom gud ty dom vet inte vad dom gör " tycker det stämmer väldigt bra på människor för vi gör mer o mer fel och vill ofta inte ta konsekvensen av det i alla fall inte inom vissa myndigheter som börjar bli värre o värre det är hemska vargar som sitter på vissa pedestalar .
Det finns så många exempel på hur mycke fel vi gör just mot varandra den som är störs elakast är den som överlever , man ser socialnämder som inte bryr sig om barn och ungdomar skolor som blundar för mobbning vuxna som mobbar andra en massa människor blir mördade utan nån anledning i vissa fall och även om man är arg eller grinig på nån så ska man väl inte ta död på människan , jag tror jag har gjort en beskrivning som alla förstår SÅ vem är den värsta vargen !?
I alla fall jag är inte religös men ibland tänker jag " förlåt dom gud ty dom vet inte vad dom gör " tycker det stämmer väldigt bra på människor för vi gör mer o mer fel och vill ofta inte ta konsekvensen av det i alla fall inte inom vissa myndigheter som börjar bli värre o värre det är hemska vargar som sitter på vissa pedestalar .
Annons
hej fjälkobonde läget? du hur många har vargen dödat hos dig? Jag förstår din ängslan om dina barn men en normal !!! varg dödar inte barn! omdom inte är jagade! Jagförstår dig när du bor där du gör hur många dör inte av mördar hundar??
Vad är en mördarhund
molester. förmodligen rotwailer och pitbul som är sönder sparkade=plågade!
Inte för att jag tycker om vargar men anser ändå att dom ska finnas kvar även här i Sverige. Ett djur och även vi människor försvar oss när bi blir jagade och anfallna. Vargen (som alla andra rovdjur) dödar för att skaffa sig föda i första hand, och när den är förföljd och känner sig hotad (det gör vi människor med)
kentr10
om du tittade på min länk så var det älgar vargarna käkade på levande .................
det här med barn och varg undrar jag om är det är en uppförstorad gammal skröna
men det förekommer att vargen attackerar människor ,men det tror jag är utplanterade vargar med ett icke normalt beteende , för forskningen har mer fuffens för sig på nätterna än vi tror
om du tittade på min länk så var det älgar vargarna käkade på levande .................
det här med barn och varg undrar jag om är det är en uppförstorad gammal skröna
men det förekommer att vargen attackerar människor ,men det tror jag är utplanterade vargar med ett icke normalt beteende , för forskningen har mer fuffens för sig på nätterna än vi tror
Undrar just hur många vargar det är som är naturliga i naturen och hur många som är utplanterade?
98% utplanterade tippar jag.
98% utplanterade tippar jag.
fjällkobonde hej! god fortsättning! alla djur är levande när man skjuter dom! Men såg dom mördade vargarna så farliga ut! jag förstår skräcken för varg det märker jag när jag är ute med min hund Det är tråkigt men var detta jägare? fortfarande förbanad!!
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem