Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Spela in genom mikrofon

Spela in genom mikrofon

Jag undrar hur man gör för att spela in sig själv från mikrofon , jag har W Crystal och soundMAX som ljudkort sen är det ju en massa grejer till ljudkortet men jag vet inte vad som är vad ( rena djungeln) i alla fall så fungerar mikrofonen för det har jag testat ...... hur gör jag sen ??

Tackar för svar :)
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: «1 2 3

Alltså, jag vill bara säga att det här forumet är helt underbart!
Det finns så många härliga människor som beredvilligt ställer upp och hjälper och jag läser och läser och sörplar i mig,
snälla nån vad många tips man får.
Ingen nämnd och ingen glömd, men BEA, du är fantastisk, tack vare dina frågor så har jag fått en del svar.
>Ormtunga< Va roligt att du har fått lite svar du oxå , jag tror nog att vi alla hittar svar här även om det ibland kan ta sin tid men så mycke hjälp o ideer som alla kan komma med här hittar man sällan .

Nån som jag verkligen beundrar är Göcke han har sånt tålamod med mig allra helst som jag vet att jag kan utrycka mig helt obegripligt ibland när jag får lite panik han är OTROLIG !!! Men alla här är underbara på att hjälpa om inte annat så att engagera sig i vad man behöver hjälp med , det är underbart tycker jag

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem