Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Hobby och motor

Rådjuren

Rådjuren

Nu har Rådjuren det jobbigt att hitta föda, flera nätter i rad har jag haft besök av en Råbock på tomten, jo det är en bock för jag har sett den en natt, den stod och sparkade under ett äppelträd där det ligger ett och annat sent nedfallet äpple som den ville åt, nu på morgonen är det spår både kors och tvärs på min och grann tomterna, så nu har jag införskaffat lite pellets som jag skall hälla upp i en hink och ställa ut i kväll då blir det ett litet tillskott i den annars så fattiga dieten, den får bara ungefär ett kilo i natt så att han inte blir för stinn första natten, jag har ungefär femtio kilo pellets så jag får öka på lite vart efter som.
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

Men sluta grina över att en del försöker lätta upp den gråa stämmningen...passar inte tofflorna så dra vidare då lipsillar..Leif-åke for president in the internetstart of sweden..
@lazze, hoppas att du la märke till den skrattande smiley'en, så jag tänker inte dra någon stans.
@lazze

Man får tacka.

Men "xyz" menar nog inget illa. Jag tror han gillar att jag är lite bråkig,och
hamnar Off Topic.

Det gör du oxå i ditt snälla inlägg. Vad har dina kommentarer med rådjur att
göra.

Men jag suger i mig alla rosor.
Annons
Så gick det iaf för bankiren leiake. http://www.e24.se/kvinna/begar/avslojad-bankir-behaller-jobbet_1843841.e24

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem