Det är ju konstigt att jag alltid får rätt.
Min bäste kompis IE8 är bombsäker (nästan).
OBS! IE 6 och IE7 är totalt värdelösa. Uppgradera bums.!!
Internet Explorer 8 stoppade under testet 85 procent av den farliga kod surfaren utsattes för. Det kan jämföras med Firefox 3.5 och Safari 4 som bara hindrade 29 procent. Google Chrome 4 lyckas i sin tur bara stoppa 17 procent, och stackars Opera hamnade på ynka 1 enda procent.
Min bäste kompis IE8 är bombsäker (nästan).
OBS! IE 6 och IE7 är totalt värdelösa. Uppgradera bums.!!
Internet Explorer 8 stoppade under testet 85 procent av den farliga kod surfaren utsattes för. Det kan jämföras med Firefox 3.5 och Safari 4 som bara hindrade 29 procent. Google Chrome 4 lyckas i sin tur bara stoppa 17 procent, och stackars Opera hamnade på ynka 1 enda procent.
Antal svar på detta inlägg: 145
Prova leiake! Du kan nog det här!
Göcke! Ha,Ha! Det trodde du inte om mig?
Annons
Ang. klippverktyg: Googla på Snap32. Det lär visst finnas en Free-version också.
Men hemsidan är inte den lättaste att navigera i. Jag har en gammal diskettversion för Win97 & XP. Om jag skulle behöva ngn gång. Kör annars Vista Prem.
Men hemsidan är inte den lättaste att navigera i. Jag har en gammal diskettversion för Win97 & XP. Om jag skulle behöva ngn gång. Kör annars Vista Prem.
Thomas2 Jag såg på bilden att du hade en massa genvägar och ikoner i Internet Explorer hur gör du för att få dit dom
Fältet favoriter,dra jag dit dom i från adressfältet. SEdan goggle verktygsfälr finns ju till explor och ff.
Ha,Ha!! HUR F..... STAVA JAG??
Thomas2!
Jag trodde du hade fått "boreliainfektion" a la`PonGot.
Du får inte plocka blåbär i kortbyxor.
Jag trodde du hade fått "boreliainfektion" a la`PonGot.
Du får inte plocka blåbär i kortbyxor.
Tack för tipset nu blev IE mycket bättre,Thomas2 har du testat nya FF
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem