Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Uppringd

Uppringd

Nån mer som blivit uppringd av Vicktor Isbergsson.Tydligen tele försäljare jag är med i nix påstår att dom har med tele2 att göra.Ringer ofta funderar på polis anmälan. nr är 08-55410005.skojare?
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

kentr10 !

Gör som jag.

Be dom dra åt helvete.

Jag har "Nix". Men ibland hjäper inte det.

Jag vill nog kalla det "hemfridsbrott".
http://www.vemringde.se/
Kolla in den här länken
Du är inte ensam..
http://www.vemringde.se/index.php?q=08-55410005&x=23&y=18
Annons
leiake .Jag använde alla fula ord jag kan och det är många. Jag är fortfarande varm i munen! han la på luren.Pratade med tele2 dom kände inte till detta. molester jag kollade där det är telemarking=dårar! Pratade med polisen dom bryr sig inte,har nog med dråp osh mord!
att bli förbannad på en mekanisk röst , ger ju inget
sweden2telemarketing är kända för att ruffla
Nix går efter föregående års uppgifter..tar ju ett år innan ni är raderade ur de gamla registrerna..sen efter ett år..blir det lungt o skönt....
Det bästa är nog att vara trevlig men bestämd och förklara att man inte är intresserad eller berätta att ekonomin inte finns just nu för att kunna handla något.

Risken finns om man är otrevlig att säljarna markera att man inte svarat och att de ska ringa upp igen och igen och igen, hänger ni med?

Jag är emot telefonsäljarna, men köper ofta julkort och liknande och bidrar med en slant till synskadade barn.
Varje gång de ringer och ber om ett bidrag så berättar de vad pengarna gått till och vad som var mest uppskattat.
Har jag då råd så får de ett bidrag.

Viasat däremot!
De handlar jag inte mer av via telefon.
OOps mit inlägg försvann. Göcke det var en före detta mäniska!
du får fixa ett nytt inlägg om du missade något
Gör som jag! Ej kända nummer så svara inte jag. Det hörs ju när det försäljare på antal signaler. Datauppringning !!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem