Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Jag har tappat bilder

Jag har tappat bilder

Jag överförde igår bilder från min mobil till datorn och jag är säker på att dom blev överförda men dom är BORTA !!! jag har försökt hitta dom med sök funktinen i start men den hittar inget som börjar på IMG_ det är det ända jag minns att bilderna kallades .

Dum som jag är så raderade jag dom direkt från mobieln för jag va säker på att jag hade dom på datorn .

Nån som vet nåt sätt att hitta dom ??

Tackar för svar på förhand
Antal svar på detta inlägg: 43
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

leiake! Ja Hon är för Go.
Nu spårar det snart ur om du får bestämma.
Tror det enda sättet att hitta bilderna är att jag åker upp till Bea och hjälper henne!!!
Åter till ordningen.
Bea! Egentligen räcker det att markera huvudkatalogen för Mobilen eller C:. Bara klicka i Bild..
Recuva betar av alla underkataloger också. Åtminstone vid min testkörning. hittar Du inget då, då är det nog kört.
Vad beträffar ovanstående inlägg. Bered Dig på att ha nybakat hemma.
Till leiakes skadeglädje. Tråkigt nog så kör inte min "färdtjänst" så långt.
Annons
VAD ÄR DETTA!? , här är man borta en stund så blir ni som ungtjurar Jag dör av skratt .

Men nu får det va bra !!!

Okej Ozzy jag ska kolla det igen . Glöm min stavning för är det nåt jag är känd för så är det att stava fel .

Jag ska följa dina punkter och se om jag kan hitta E:/ HUAWEI

Och det är Recuva jag har inget annat som sagt jag stavade fel och ja jag menade förstås att återställa / hitta/ fixa.

Jag gör det sen , har inte tid just nu får garva färdigt
Jag lovar att skriva hur det går
Promes
Men det går inte jag är nu inne på ( på speciell plats) när jag dubbel klickar så händer det ingenting och jag kan inte klicka på rutan (ok) utan bara ( cancel) så den vill inte söka där , då menar jag asså E:/ HUAWEI vad jag än väljer med det namnet så går det inte att göra en sökning , jag gissar på att det är kört så vida jag inte har lust att dra till Telias butik och att dom kanske kan göra en sökning av telefonen men det kan jag tänka mig kostar massor .

Jag googlade lite efter liknande program det finns Pandora oxå men alla är till för datorn ska man ha nåt som letar efter raderade filer i mobilen så är det direkt kostsamma grejer ,.

Det vissar på att vi just har mer saker på våra mobiler än datorer det är säkert big business för dom som säljer dom tjänsterna .

Jag har i alla fall lärt mig att inte va så snabb på att radera så nåt gott har det väl blivit av det .

Tack mina riddare

Precis nu när jag skrev det sista så hittade jag hur jag ska göra , då håller vi tummarna för att bilderna finns !!!!!!!!!!!!!!
Tråkigt. Hoppas Du lyckas på nåt sätt. mina idéer är slut. Men som sagt Telia är till för att utnyttjas.
Ha de!
Jo men nu söker den i genom HUAWEI jag kör djup scaning , så vi får hoppas på det bästa , men som sagt jag har lärt mig nåt .

Tackar så hemsk mycke för hjälp och tålamod med mig
Håller tummarna!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem