Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Bensinpriset

Bensinpriset

Hej!

Nu i dessa dagar då bensin och oljepriserna går i taket borde man väl kanske för villaägarnas del kanske börja satsa mera på solceller på taken för att lindra lite...?

Ps: Skulle jag göra ialla fall..
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

Gör er röst hörd på

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?bensinmoms
Minion IT

Nu är det emellertid så att även om kommentaren i exemplet med batterierna genom bilfönstret var extremt, för att göra en poäng, så försökte jag aldrig verken direkt eller indirekt pådyvla någon att detta var en åsikt eller faktisk företeelse å någon annans vägnar. I själva verket är det med flit framställt som ett förslag från min sida.
Vidare öppnar du ditt inlägg med "Svar Till Los Lovos" och avslutar med "Men det är väl som med dom flesta miljö ivrare! En massa synpunkter, men inga kunskaper......" således bildar din slutkläm en direkt referens till mig. Att påstå att du "bara hänvisade till miljöivrare i allmänhet och inte till mig, och att det är på mitt eget fat om jag vill applicera uttalandet på mig själv, är bara ett billigt, lättgenomskådat knep. Läser man första inlägget så framstår det som synnerligen tydligt att din kommentar om "En massa synpunkter, men inga kunskaper......" är en direkt referens åt mig.

Vad gäller utflyttningen så skrev du "alla partier som sitter i riksdagen är överens", om du i själva verket åsyftade de styrande partierna borde du skriva det. D.v.s. "Regeringen är överens".

Jag tar ingenting personligt, oroa dig inte. Men Internet är ju till för att ladda hem porr & warez, samt för att uttrycka åsikter och i största allmänhet diskutera allt mellan himmel och jord.
I korthet: utbyta information.
Så det är ju det vi gör med den äran
Hur kan det komma sig att man kan fälla baksätena och sätta in ett galler så minskar man skatten på en dieselbil från 7.600 kr till 1.400?
Får vi renare miljö då?
Nöter vi mindre på vägen då?
Inte är det miljön som värnas nog är det klirret i kassan regeringen vill höra!
Annons
Man kan ju alltid säga så här:
Inte märker jag av bensinpriset, jag tankar alltid för en hundring!

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem