Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Forum

Forum

Kan vi inte döpa om internetstart forum till Internetstart PensionärsForum å så kan det finnas en knapp man kan klicka på om man vill se vad gamlingarna skriver......tex om deras patetiska dator problem........
Antal svar på detta inlägg: 38
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Hmm om ni menar det på riktigt så tycker jag att det är riktigt elakt !

Öh vad är det som säger att det bara är pensionerer som har "patetiska" dator problem !? alla kan råka ut för det , tro mig det har inte med åldern att göra ...

Och hur patetiska är inte ni ? Nä svara inte på det gå o lägg er som vi säger här ....

PS : kanske dags att dra ner på drickat eller nåt sånt.
Annons
Vart kanske lite hårt men vill bara ha en knapp som det står "Forum" på, på förstasidan och då kan dom som är intresserade gå in och kolla och dom som inte är intresserade slipper se att tex leiake har svarat på nåt som inte alls stämmer med vad frågeställaren frågat.........................
tack för gratulationen.......................det är ju för faan automatiserat, tror ni göcke eller daniel sitter och håller koll på när ni fyller?
Löjligt , gillar du inte IS forum så är det bara att avsluta kontot eller är det för svårt för dig "unge" man !?

Jag tror nog att dom flesta har förståt att det går automatiskt till när det står grattis på födelsedagen ingen här är så dum .

Har du fått en sne fylla , då tycker jag att du ska gå o lägga dig o sen när du vaknar så kan du ju tänka över varför du har ett konto på IS vilket jag tycker är en mycke bra fråga
vilken diskussion
datorproblem är väl inte patetiska ....
Nä precis lottis66 *L*

Och även om nån råkar skriva nåt som kanske inte har med saken att göra , gör ju inte att man ska bli så lack som Emans

Jag gissar på att det inte har varit så många som grattat Emans när han fyllt år så nu får vi ta S***n .................. som sagt löjligt framtagande :( han hade väl inget annat o göra o det snurrade väl i kolan som fläckten han har på sin profilbild ( ja jagvet att jag är väldigt taskig ) men det va han oxå som startade månadens dummaste inlägg .

Natti natt
kanske har Emans en begynnande åldersnoja.
åldern har tydligen större betydelse för honom än vad han inser själv.
till alla som skriver in sitt rätta födelseår.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem