Onsdag 1 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Forum

Forum

Kan vi inte döpa om internetstart forum till Internetstart PensionärsForum å så kan det finnas en knapp man kan klicka på om man vill se vad gamlingarna skriver......tex om deras patetiska dator problem........
Antal svar på detta inlägg: 38
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Jag tycker Leiake är klart ledande i vårt forum.
Detta forum anser jag som en hjärtlig familj, man lär känna varandra mer och mer.
Om forumet uppfattas som pensionärsinriktat så har de yngre större chans att förstå dom patetiska inlägg som tycks förekomma, utan att därför behöva ha känslan av att ställa dumma frågor eller kommentarer.
Vi vill ju dela med oss av allt (nästan)… om man dessutom lär sej förstå vad som står mellan raderna.
Kan man ingenting så betraktas man som dum.
Min egen tröst är att man inte föds med erfarenhet eller kunskaper???!!!
Man lär så länge man lever, om intresset finns…



Jag är 47 år. Men jag är redan pensionär sedan 7-8 år tillbaka. Dock är jag på väg tillbaka ut i arbetslivet.

kul med forum ju och lite roliga historier och annat kul.

klart Göcke själv knappat in min grattishälsning , hi hi

Jag ska lägga ut en bild på min gamla Citroen med internetstartsdekalen på under dagen.

Ha en bra dag allihopa. Du med Emans
leiake:

(Citat) Eman kanske är iklädd "burka" när han stiger in på systembolaget (slutcitat)

Nu blir börjar jag bli sur på dina gestapofasoner!

Det är väl hans demokratiska rätt att ha Burka eller Guy Fawkes eller kalle Anka mask på systemet om han nu känner för det!!!

Sen om han blir utkastad från systembolaget är en annan femma!

Vad fan angår det dig???

SKÄRPNING!!!

GRRR!!!
Annons
brickan!

Det skall heta:

Ha en bra dag alla trevliga medlemmar, och så Emans

lasse940!

Det var snälla ord om mig. Det värmer

Jag tycker samtidigt att du är tillgång på Forumet.
Öppen och trevlig man med humor.

Är du verkligen värmlänning????




>Harlekin33< du vet nog inte vad gestapo vad för nåt o va dom sysslade med när du hoppar på leiake på det visset .

Vi vet ju inte det kan faktisk va så att Nobody springer omkring i en burka det är väl den ultimata anomyteten när man är ute du skriker så mycke om att man ska få va anonym men det värkar bara gälla dig när du är ute på internet och på vilket sätt det ska va *suck grabben *

leiake du är en självklarhet här du är en icon för forumet på internetstart !!!!

OBS! vi har alla ballat ur nångång på forumet så kasta inte sen i glas hus ,!
Be att man ska hålla sig till ämnet så gör alla det det vet jag faktisk av erfarenhet .

Önskar alla en bra dag o mycke nöje på forumet

leiake, Är du verkligen värmlänning????
Farsan kom ifrån Jönköping och Morsan kom ifrån Junsele, i Värmland blev resultatet... själva jag. Kanske under en logdans eller nått... Jag blev yngst av 7 syskon, dom va nog ute och dansade minst 7 gånger kan tänkas...
Vad är det som händer i dag? Heta känslor på forumet. Är det åskan i luften som gör det tro?

Jag önskar alla en trevlig kväll Brickan
@Bea:

Jasså, så det gäller bara mig när JAG känner för det?

Jag är INTE speciellt anonym på nätet ska du veta!

http://www.internetstart.se/search.asp?cx=partner-pub-5761775043559367" target="_blank">http://www.internetstart.se/search.asp?cx=partner-pub-5761775043559367%
3Awxrepv-gbsv&cof=FORID%3A10&ie=ISO-8859-1&meta=&q=Harlekin33#99
0

http://www.internetstart.se/search.asp?cx=partner-pub-5761775043559367" target="_blank">http://www.internetstart.se/search.asp?cx=partner-pub-5761775043559367%3Awx
repv-gbsv&cof=FORID%3A10&ie=ISO-8859-1&meta=&q=Harlekin33#990

Så DÄR har du FEL!

Hade jag velat vara anonym som hade du inte ens hittat ett nickname!

Nej du är inte okänd Harlekin, men du håller på att bli ökänd, inte sådant man är van vid det du skriver i dina trådar, i alla fall inte på IS.
jag blir inte klok på det här med pensionär. Innan vi fyllt 65 ( de flesta blir pensionärer som det heter vid den tidpunkten) är vi olika individer med olika intressen jobb osv. Sen helt plötsligt från en dag till en annan är det som om vi har blivit en ny sorts ras där alla är exakt likadana . Det finns pensionärsgrupper för allt i samhället. Jag får brevlådan full med ...nu när du blivit pensionär..... Jag vill forsätta vara den jag är tills jag dör jag vill inte tillhöra någon konstig form av mänskligheten som kallas pensionär. Kolla tidningarna när någon över 65 råkar ut för något vad står det jo pensionär blivit..... Kan ingen avskaffa detta Dessutom finns ett parti en organisation speciellt för dessa varelser. Inget vet vi inget kan vi inget begriper vi Jag blir galen vart tog all min kunskap vägen natten innan jag fyllde 65 Tömdes jag på något underligt sätt?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem