Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Forum

Forum

Kan vi inte döpa om internetstart forum till Internetstart PensionärsForum å så kan det finnas en knapp man kan klicka på om man vill se vad gamlingarna skriver......tex om deras patetiska dator problem........
Antal svar på detta inlägg: 38
Sidor: «1 2 3 4

>Harleking33< just nu syftade jag mer på IS forum , sen vet jag väl att det är många som vill vara anonyma på nätet enligt mig är det "fega / fula fiskar .

Och du kan väl försöka hålla fingret borta från Caps locken du skriker för mycke så ingen lyssnar i slutändan ..

Jag har inget mer att säga på den fronten .
rutan:

Sant...jag är lite EXCEPTIONELL tyvärr...både privat och på nätet!

Till och med mina NÄRMSTA vänner börjar fundera över mig!

Dom finner mig mystisk och konstig!

Måste ha varit nåt som vuxit fram genom åren som jag själv inte ens tänkt på!

Men jag lovar att egentligen menar jag inget illa alls även fast en del uppfattar det så.

Om man bara bemöter mig rätt och frågar hur jag menar så förklarar jag mera än gärna vad jag menar bakom det jag säger.

Många gör inte det och då blir det ofta konfrontationer tyvärr..

Vilket sårar mig och finner tråkigt.
Mystisk o konstig du sa det själv Harleking
Mer konstig än mystisk här på Is i alla fall
Annons
@ Bea!

Fixa en fetstil i forumet så slipper jag caps-lock!

Men det lär nog inte hända tror jag!

Been there...seen that!
Bea:

Vad är så konstigt med mig?

rutan , du satte punkten på något jag alltid har undrat över

vart tar alla kunskaper vägen den dagen man blir penssionär??

det kräver nog en egen tråd.
@harlekin33 Mitt inlägg var inte riktat specifikt till dig utan reflektioner i största allmänhet
>Harlekin33< du lyckas alltid att starta trådar som på längre sickt retar upp dom flesta då du har en förmåga att svara dig själv i början av dina trådar .
Du vill nästan aldrig lyssna på andra utan lever lever helt i din egen världsbild , du vill gärna tvinga andra till att ändra åsikt men du kan aldrig ge me dig , nå ja listan kan bli lång .

Det blev nog lite fel du är inte konstig du är fortfarande i stora delar ett barn .

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem