Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Debatt?

Debatt?

länkar................
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: 1 2 3 Nästa »

http://korta.nu/67b0
Om vad?

Invandringspolitik eller journalister som mörklägger?
båda, tidningarna vågar ju inte skriva vad som egentligen händer......
Annons
Googla på Gunnar Sandelin, han som skrivit artikeln. Han har tydligen bara en sak i huvudet under årens lopp - att skriva om invandring. Jag tolkar de så att han inte är trovärdig.
10 poäng till Birger
>Emans< Det finns en Mcdonalds nära dig kan du va så snäll och gå och städa
ja den där Gunnar verkar ju ha blivit besatt.....................men är det inte så att tidningarna inte vågar skriva om det är vissa som begått brotten? Sen kan man ju iochförsig undra varför dom tar in en artikel av honom.....
Bea

Tänk på att jag betalar din lön............du vet väl att folk måste jobba och betala skatt för att bekosta allting från förtidspensionärer, sjukvård, pensioner,skola, akassa och invandring m.m
>Emans> du betalar inte min lön , jag har jobbat sen jag va 14 år så kom inte här o snacka skit .

Men jag tycker fortfarande att du borde jobba , kom igen nu !

Vad det gäller invandring under 60 / 70 talet så vad det många som just behövdes till vissa arbeten många Jugoslaver polacker och senare folk från mellanöstern gjorde mycke skitjobb sen va det en o annan svenne som tyckte att gräset va finare utomlands så är det än i dessa dagar och dom fruarna ska ha medborgarskapoch barnen som dom får också punk slut !

>Emans< lär dig din historia och då menar jag hela inte bara det du vill se !!
ja inte vet jag hur du får det att gå ihop men du är drygt 40 och tror att du betalt ditt .....................det är jag och andra som mig som kommer att försörja dig livet ut...........

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem