Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Debatt?

Debatt?

länkar................
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3 Nästa »

>Emans< Där ser man hur okunig du är , jag betalar väldigt mycke i skatt och du vet inte hur mycke jag har jobbat och var ,så du har inte mycke att komma med .... Gå nu och jobba eller lägg dig .
LOL

Du får ju din lön från staten...............
>Emans< När vuxna människor börjar med LOL då blir man orolig .

Visst men jag har jobbat och jag betalar skatt så snyltar gör jag inte som du försöker få det till jag är sjuk och hade jag inte varit det så hade FF stängt av min ersättning .

Men du lelle vän du gör ju inget utan snyltar så du har ingen talan .... Capice
Annons
du är försörjd av skattebetalarna.......capice, sen spelar det ingen roll hur mycket du betalat skatt under ditt korta yrkesliv..................
>Emans< Det är du oxå så .........och ditt yrkesliv har varit kortare än mitt .

Så nu orkar jag inte med din typ av folk har haft för mycke att göra med såna som dig .

Ciao bambino !!!


PS Skaffa jobb även om det är ett jobb där du får smutsa ner dig man ska börja nånstans vett du
Emans. Du är ju bara inte sann. Om du är seriös så är du ju värre än jag.

Jag hoppas verkligen att du driver med oss.

Annars så går jag och gömmer mej någonstans av skam för dej.
Bea din lilla snyltare.................träffat en öm punkt. Jag har jobbat i 30 år för att försörja såna som dig....................
>Emans< Nä då det gjorde duinte men jag har ingen lust att sänka mig till din nivå som är under all kritik , hmm i 30 år ja vi säger väl att du har gjort det

http://www.youtube.com/watch?v=D41CkVsNX8Y
Även om du finner det otroligt så finns det faktiskt folk som jobbat 30 år och har 18 år kvar tills det blir pension.....jag har ju naturligtvis ingen aning om anledningen till din sjukpension så jag kan ju bara hoppas på attt du kryar på dig och kan börja jobba igen.................
Emans. Jag skrev ett inlägg om detta men det försvann tydligen.

Jag hoppas verkligen att Emans driver med oss p g a sin dåliga humor.

Varför hoppar du på Bea?

Fy skäms på dej.

Vi är många som jobbat och betalat mycket i skatt under åren.

Av olika orsaker kan vi inte längre bidra till samhällets välfärd.

Är vi sämre för det.

Själv var jag 16 år när jag började jobba och har kämpat hårt i många år.

Vad jobbar du med Emans?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem