Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Iphone

Iphone

Har inte helt kommit överens med min Iphone, vill ha hjälp med hur man raderar musik som man har laddat ner. Jag har försökt men inte kunnat få bort vissa titlar.
Jag har via Ithune beställt en bok som jag tänkte ha i min mobil, men jag har dessvärre inte fått in den, den finns i min dator.
Har ni några förslag hur jag skall gå tillväga.
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Smart!

Detta är BOTP men jag tror att du är ensam om att äga en Iphone på detta
Forum.

"PonGot" har en förresten. Han hänvisade till något Forum för just Iphone-ägare.

Där kan du nog få hjälp.

www.iphoneinfo.se/iphone-forum-for-alla-svenskar/

Hör av dig när du kan "jailbreaka". Det är lagligt nuförtiden.
Vad är jailbreaka, det har jag inte hört talas om.
Smart!

Du låser upp bindningstiden från Telia. Men då har du ingen garanti. Jag skojade
med dig. Glöm jailbreake.

Jag tittade på Iphone Forum. Där har du svar på dina problem.
I alla fall med telefonen.

http://tinyurl.com/2dnrjpt
Annons
radera filer bör inte vara ett problem, men jag behöver mer info för att kunna hjälpa dig.
Vad det gäller ljudboken så kan det bero att du inte inkluderar böcker i synkningen mellan dator och telefon. Titta i Itunes under böcker om rutan är ikryssad.

/B

Ps. jag tror att flera här på forumet har Iphones, det är ju snart var mans egendom, så enkel att tom. en imbecill pensionär från Sävedalen kan sköta den.
Bosse!

Lova inte för mycket. Jag klarar knappt min 10-åriga Motorola.

Jag skulle ställa om tiden. Det tog 1 timma. Minst.
Så lång tid tog det att hitta instruktionsboken.

Sedan tog resten 10 minuter. Så jag är inte så "korkad."
Smart
Du synkar din iPhone med iTunes. Du har förmodligen lagt till hela musikbiblioteket.
Välj i stället synka markerade och ta bort de du inte vill ha genom att bocka av.
PonGot!

Det här blir spännande.

Vår medlem "Smart" har överraskat oss tidigare.

Jag sätter en peng på att hon grejar att radera.
Hoppas hon inte har "nappat" på mitt "jailbreak".

Då får jag nog ovett!!
Jag har nu trasslat med min iPhone i flera månader.

Problemen börjar alltid med att iTunes talar om för mig att det finns uppdateringar att hämta, vill jag hämta dem? Jo men det är klart att jag vill vara Updated! Men det slutar alltid på samma vis, min iPhone låser sig. Hur jag än försöker så får jag bara fram en symbol med en pil som pekar på en cd-skiva.

Jag startar då om iTunes som talar om att min telefon måste återställas. Okej, måste väl det då, tänker jag och trycker på "Återställningsknappen".

Då kommer det upp en ruta med ett sådant där vandrande streck som liksom talar om att programmet arbetar. Det står att den förbereder iPhonen för återställning.

Bra, tänker jag, men sedan kommer meddelandet:

"iPhone - enheten "iPhone" kunde inte återställas. Ett okänt fel uppstod (1604)".

Detta upprepades tre gånger. De två första gångerna åkte jag till Teliabutiken där de lyckades återställa eländet, men den tredje gången så bad jag dem skicka tillbaka skräpet till tillverkaren!

I förrgår så fick jag tillbaka en kokande ny iPhone, Yippie!!!

Men nu uppstod samma fel igen.....

Då måste ju felet ligga här hos mig, men jag fattar inte vad? Jag har laddat ner nya friska varianter av iTunes, men inte fan hjälper det

Någon som vill köpa en billig iPhone?
Kriklund!

Jag vill gärna köpa din Iphone men jag vågar inte. Mina problem blir troligen
ännu värre. Det räcker med dom jag har.

P.S. Ditt inlägg i tråden var väldigt snyggt och informativt uppbyggt rent
textmässigt. Lättläst och roligt.
Kriklund!

Varför inte hålla sig till dom etablerade märken! Dom håller var dom lova!

Men med mördande reklam går allt att sälj! Trots att priset ligger på 6-7000 kr,så står folk i kööööö flera timmar för att köpa!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem