Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Iphone

Iphone

Har inte helt kommit överens med min Iphone, vill ha hjälp med hur man raderar musik som man har laddat ner. Jag har försökt men inte kunnat få bort vissa titlar.
Jag har via Ithune beställt en bok som jag tänkte ha i min mobil, men jag har dessvärre inte fått in den, den finns i min dator.
Har ni några förslag hur jag skall gå tillväga.
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3

Men jag får ju ett felmeddelande (1604). Googla på på det så ska du se att det är ett fysiskt fel i datorn. Vadå jag gör fel? Nu har jag faktiskt hittat ett program som ska rätta till det hela, men jag orkar inte idag. Det är bara något i min dator som inte passar ihop med iPhon alt. iTones, men det ska rättas till med det där programmet. Tror du att någon skulle skapa ett program bara för att Arvid gör något fel?
Här finns lite om DFU som kan vara bra att läsa:
http://jrl5.blogspot.com/2010/08/flygshow-pa-gardet-21-augusti-2010.
html
Skall tlllägga att jag har Telialåst iPhone3GS, har aldrig använt jailbreak. Många får jätteproblem och ibland händer det att den blir kaputt. Sonen lämnade in sin 3G till Telia som tog 300 kronor. Det tog 10 minuter. Allt funkar nu med Tele2
Ominstallera iTunes. Du måste avinstallera i den ordning som står i forumet
Starta om datorn och installera senaste iTunes
Avinstallera i denna ordning
1. iTunes
2. QuickTime
3. Apple Software Update
4. Apple Mobile Device Support
5. Bonjour
6. Apple Application Support (finns i iTunes 9 eller senare)
7. Apple Software Update
8. Reboot!
Annons
Det var lite ostabila USB-Portar på min dator. Jag har nu köpt ny på Net On Net och installerat. Nu funkar allt. Handhavandefel...
Jag bytte till nokia n8
Kriklund hur mycket kostade nya USB portar?

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem