Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Iphone

Iphone

Har inte helt kommit överens med min Iphone, vill ha hjälp med hur man raderar musik som man har laddat ner. Jag har försökt men inte kunnat få bort vissa titlar.
Jag har via Ithune beställt en bok som jag tänkte ha i min mobil, men jag har dessvärre inte fått in den, den finns i min dator.
Har ni några förslag hur jag skall gå tillväga.
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Thomas2!

Nu har ju "Kriklund" en Iphone redan. Du är lite sent ute med dina varningar.

Troligen har han "stått" i kö hela natten för att köpa bekymmer. Det behöver han ju inte påminnas om. Han är ju redan "ledsen"

Jag tror Iphone är en "kanongrej". Men då skall man nog vara mellan 15-52 år
för att uppskatta alla finesserna.

Blir man över 52 år. Fattar man inte ett "skit". Går en Iphone att ringa med.
Jag börjar undra.

Är det någon som provat

Mitt barnbarn har samma problem! Den är nog inte tillräckligt provad ännu.
Inga problem med synkning iTunes till iPhone, iPad eller iPod. När du se din iPhone i listen, klicka på på listen och följ menyn med musik, filmer, foto, böcker. Klicka i synkning så får du allt över till din iPhone. Filer som man filer som du vill ta bort göt du så här: 1 samma som ovan. Musik välj markerade mappar, bocka av de låtar du inte vill ha. iTunes är genialt enkelt Du måste krångla till det.
Du kan givetvis ringa och gör i stort samma som på din dator
Annons
PonGot!

Du kan din Iphone.

Naturligvis lärde du dig den på 7 minuter. Men det tar nog längre tid att
öppna instruktionsboken. Finns det en sådan?

Eller är det en DVD-skiva på 650 GB bifogad.

Nu har jag ingen Iphone. Men jag vet att den är "jobbig" för många.

Ingen vill erkänna detta. Givetvis.
Men jag vet mer än ni tror.
Nu har jag Googlat på 1604 och fått fram ett antal sidor som behandlar det där felet. Varför påstår iTunes att det är ett okänt fel? Likadant med Telias Support, "Näääeee, vad kan det vara för fel?" *Spelar på läpparna*.

Nu har jag mejlat den där supporten och bett dem tyda de där engelska sidorna. Jag måste få en lättförstålig beskrivning på mitt modersmål om jag ska kunna rätta till något på en obegriplig dator. Fan när en support påstår att de inte känner till ett fel så tror man ju inte att det kan vara så lätt som att googla lite.

Vad är det för folk som sitter där och slöar? Jag ser någon med tom blick, och salivsträng rinnande från en slappt hängande underläpp. Där sitter de medan en annan åker fram och tillbaka mellan hemmet och Teliabutiken.... Grrrrr
leiake
Man lär sig inte genom en DVD. Jag har apple tänket med mig sedan 1983 så det är ju naturligt att man lär sig nya saker snabbare då. Nästan alla vänner har iPhone så vi lär oxå av varandra.
Var till New York häromdagen och köpte mig en iPad 3G 40GB. Otrolig manick men den finns ännu så länge bara på engelska och franska så ni som inte är vana vid språket får vänta till oktober.
Bara att ansluta via iTunes så konfigureras iPad precis som din iPhone.
Okej, lär ut hur man blir av med 1604 felet då!
Återställ till fabriksläge på iTunes. Allstå när din iPhone kommer klicka på den pch du får valmöjlighet. Klicka på återställ till fabriksinställningar, that's it
Om det där fungerade så hade det väl inte varit något 1604 fel? Det felet består ju av att det inte går att återställa telefonen, läser du inte inläggen här?
Du gör ju något handhavandefel. Samma elände på 2 olika telefoner. Har du startat om din iPhone genom att hålla in startknappen OCH runda knappen tills den startar om?
Jag är läskunnig och har sett ditt tidigare inlägg men Du gör ju något fel.
Oss emellan så kan jag säga att Telias support inte är värt namnet. Grabbarna som jobbar i applebutiker kan det mesta men av skäl som alla vet hänvisar de till Telia eller Telenor. Hänvisar till Iphone forum.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem