Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Eu-krisen

Eu-krisen

Eu-krisen är lätt att sammanfatta!!!!

Europas kapitalister har kört av vägen!
Nu förvänta dom sig att arbetarna och pensionärer ska dra upp dom på vägen igen!!
Antal svar på detta inlägg: 52
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

pedhan. Du o jag tänker lika. En diskussion består inte av att framhävda sin förträfflighet, den går ut på att framföra sina synpunkter och att acceptera att andra kanske inte tycker samma.

Topnotch, del gärna med dig av dina stora kunskaper i ämnet, och utan att idiotförklara de som har en annan åsikt.
"pedhan" Om mitt ego vet Du ingenting. Inte heller något om vad jag vågar eller inte.

Däremot så vet jag något om Din attityd mot ett folk o ett land som Du vet väldigt lite om utifrån "besökt grekisk industri några gånger som säljare"

Ditt inlägg med utryck som "EU´s skyddade verkstad", "i det landet ska man inte satsa några större summor", "dessutom har folket fel inställning", ger över huvud taget inget seriöst intryck.

"berätta på ett logiskt sätt hur Grekland och grekerna ska klar av krisen" - stor del av Europas ministrar diskuterar detta sedan månader. Frågan är oerhört svår o komplex men ett tips till dom kan ju vara att kika in på IS för råd o synpunkter som kan hjälpa dom att lösa problemet...
Har du själv några råd och synpunkter förutom det man läser om på IS...
Annons
Topnotch, du förstod tydligen inte min fråga jag förtydligar

Vad mer än oliver och grekisk turism ger landet exportinkomster? Berätta för oss.

Grekland har en massa redare. Dom har dock alla flyttat sitt kapital utanför Grekland. Berätta för oss hur landet ska få dom tillbaka.

Greklands politiker arbetar mer i egen sak än för landets bästa. Berätta för oss hur det ska lösas.

Kom loss nu Topnotch och var lite saklig och visa oss din kunskap om Grekland.

Läste nyss på SVD följande

http://www.svd.se/naringsliv/sarkozy-misstag-att-ta-med-grekland_6589088.svd


Min uppfattning är klar. Grekland består av lata människor med inkompitenta ledare, berätta för mig varför jag har fel.
pedhan... Du har ju redan din åsikt klar om ett folk Du vet väldigt lite om och en situation mer komplex än vad du förstår. Jag tänker inte ta som uppgift att gagga med dig hur gärna du än vill. Fattar du?!
Topnotch du som vet och kan allt om grekland, varför inte förklara för oss som i dina ögon inte kan och vet nån ting.
slashan...läs de inlägg som är gjorda från start av tråden o bedöm själv vilken nivå de olika kommentarerna ligger på....
Jag har heller aldrig påstått att jag vet o kan allt om Grekland.
jodå jag är läskunnig, men dina inlägg är bara påhopp på dom som tycker nåt om grekland. Dom har iallafall utryckt vad dom tycker men du bara gnäller på att dom tycker.SÅ VAD TYCKER DU SJÄLV UT MED SPRÅKET.
Tänker inte sitta o gaffla med dig heller....
De flesta här tycks anse att bara man kläcker ur sig något så är det bra. Svensk åsiktsfrihet har förvandlats till Svensk tyckfrihet...
Topnotch!

Skall du inte byta "nick" till igelkott i stället. Du är så taggig.

EU-kris är inte ditt bord. Inte ens Anders Borg vet vad det är.
Ingen minister vet , men att det kan bli kastrofalt.

Slutar gräset växa, eller vad menar dom.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem