Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Microsoft Security Essentails

Microsoft Security Essentails

Jag har fått ett problem med MSE nu sen några dagar tillbaka, när jag startar min dator så är ikonen till MSE orange och man måste söka igenom datorn efter virus för att den skall bli grön igen!!!!

Någon mer som har detta problem?
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Läste du inte mitt inlägg leiake?

Det går att ha Panda Cloud samtidigt i datorn tillsammans med MSE, garanterat.
Har själv kört det två år nu, och de kompletterar varandra alldeles utmärkt.
Testa gärna det Challe, aldrig fel med dubbelt skydd.
Jag tog bort filen som låg i karantän och sedan dess har det fungerat till 100% som det skall.
IvoBaloo; vad är meningen med att köra två antivirus program??? Jag skulle gärna vilja höra även Göckes svar på att köra de två anti virus programmen samtidigt.
Annons
Challe!

Om en fil ligger i karantän påverkar inte MSE.

Jag nämnde att programmet tar lite tid på sig innan det fungerar till 100%. Det gör det tydligen hos dig nu.

Att installera flera antivirusprogam avrådes av Microsoft. Dom vet nog varför.


Challe , att köra två skydd samtidigt är lite diffust

men kan man stänga av dem och på dem så de inte stör varandra,
borde det inte vara några problem.

själv så kör jag bara ett i alla datorer
Ni skall givetvis göra precis som ni själva vill, försöker inte pracka på någon något. Ville bara upplysa om att det finns och att det fungerar. Men faktum kvarstår, Panda finns för att man kan komplettera ett annat virusprogram med det, och inte är det så diffust heller. Du får läsa på om Panda Cloud Antivirus Göcke, de stör INTE varandra.
Grattis & Svettis free Avast har koll på all skit på nätet varför ha nått annat ?
Kört det i minst i 7 år utan nemas problemas. Fortsatt chooglin i midsommar
IvoBaloo , jag har aldrig sagt emot dig , jag sa att två skydd som går samtidigt kan jävlas mer än det gör nytta.
Göcke, det trodde jag också först. Men i det här fallet fungerar det faktiskt, och riktigt bra också. Känns tryggt att ha två program som kompletterar varandra.
Säger bara,, Comodo internet security . Duger bra för mig...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem