Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

Saiten e nere

Saiten e nere

ja eller så typ,inte bara klippa saiten o skruva o böka,meddela folket att nu idag eller typ så 19:00 på torsdag så renoverar vi o saiten ligger nere ett par timmar...!!!!!!!!!!!!vet inte om det är svårt eller....???MVH
Å så skulle jag önska att man hadde mera tid på sig att skriva...detta känns mycket stasi...ca en minut...katastrof..!!!!!!!!!!!!
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Vilken sida menar du nu? Jag visste inte att Internetstart (om det är den du menar) var tidsbegränsad. Antar att du menar IS så måste jag (fast jag inte vet hur det är här) skriva lite för jag har ju egna sidor + att jag är medlem på en del så kan det hända ibland att det blir något fel på sidan (då alltså Inte planerade) och då är det svårt att Varna innan.

Ibland kan det vara fel på servern där sidan ligger av en eller annan anledning och det vet man ju inte.

Har varit svajigt för mig ikväll också. Tråden kommer förmodligen tas bort ity det räknas som klagomål.
Varsomhelst kan ett strömavbrott ske. Lokalt över en transformatorstation, en säkring går även där fast man har stora verktyg att både lossa och sätta dit en ny.
Ligger en server i denn strömmatning så blir vi alla utan sidan för tillfället.
Annons
Jaha, så den går på el säger du?
Njaä,tror det kan räknas som konstruktiv kritik,om nu herrarna i företags gruppen har tid o ägna lite tid på detta lilla projekt...Dom har ju annat o pyssla me som renderar lite stålar...)
Godkväll alla, nog har ni väl ändå tidigare varit med om ett tillfälligt stopp på olika siter, ingen nyhet precis. Och den tog sig ju snabbt denna gång,,helt normalt med avbrott. Miskos inlägg säger en hel del,,läs detta. Morsning. L.
Nja är väl ganska ofta som den här sajten ligger nere att det skulle bero på strömavbrott tror jag inte.
Jag tror nog vi överlever även om vår favoritsajt är nere då och då. Vad gäller tidsbegränsning så kan man skriva så länge man vill vill men endast redigera under begränsad tid vilket iofs är märkligt.

är det värmen som får er att klaga.?!!

isåfall ta en paus från webbsurfandet.
gå ut och ta en promenad om vädret tillåter det.

1. IS är en privat sida som drivs ideelt/hobby , gillar ni inte det, så kan vi bara beklaga.
2. Just nu så infaller semestertider. alltså är vi inte alltid vid en dator.

3. att gnälla/klaga gör det ju inte roligare att få igång systemet,
vi har nämligen inte 24timmars jour. även om vi försöker så gott vår tid tillåter.

Gillar ni inte läget, får ni ransaka er själva.
Kan ni skriva här i forumet, så har vi med stor sannolikhet
blivit medelade att den ligger nere.
av en eller annan orsak.
och åtgärdat problemet.
Och har vi inte det. Så måste ni acceptera detta också.

själv så felanmälde jag en adress till min webleverantör, de tog två dar på sig,
när hade ni IS nere en hel dag eller Två,

alltså tid är relativt.

mvh Göcke

Ja, och så ofta är det väl inte som IS krånglar, då har jag mera att klaga på vad

gäller internetleverantörer.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem