Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Saiten e nere

Saiten e nere

ja eller så typ,inte bara klippa saiten o skruva o böka,meddela folket att nu idag eller typ så 19:00 på torsdag så renoverar vi o saiten ligger nere ett par timmar...!!!!!!!!!!!!vet inte om det är svårt eller....???MVH
Å så skulle jag önska att man hadde mera tid på sig att skriva...detta känns mycket stasi...ca en minut...katastrof..!!!!!!!!!!!!
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Hej, så sant, så sant, Göcke, du fick med allt, det finns ju viktigare och värre saker att beklaga sig över. Allt har en förklaring och allt har sin tid. Hälsn, L.
För grinpellarna ska må bättre föreslår även jag att "ta en promenad i det vackra vädret.
Tack göcke det är sant,är ju bara så van att kunna logga på nätet via sidan,så när det inte funkar blir man frustrerad ju..)) ska ta en toy o tat lungt framledes,kanske ta en promenad som någon föreslog så har det nog löst sig till när man är åter...
Annons
Men tiden man har på sig att skriva ett inlägg ärå på TOK för kort..säga vad man säga vill...Den borde utökas drastiskt...eller?? om inte,Varför inte?
lazze, tiden är satt på din dator lokalt, så skyll inte på IS
Det är din webbläsare som uppdaterar sig med gämna intervaller, och då får du
ditt problem.

vi har föreslagit att skriva lång text via ett office paket lokalt på din dator vid tidgare önskemål om att tiden är för kort.

det löser er problem med råge.
och lär er att aldrig skriva långa inlägg dirrekt på webben.
jag själv blir blåst minst en gång i månaden. när jag glömmer mig på andra siter.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem