Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Hobby och motor

Pär Mårts måste gå

Pär Mårts måste gå

Pär Mårts måste gå genast. Efter förlusten mot Finland i Karjala Cup slutade Sverige sist på noll poäng, medan Tjeckien vann med maximala nio poäng. Inget annat land släppte in så många mål som Sverige. Jag sa detta redan efter den katastrofala insatsen under VM förra året, då svenskarna inte ens överlevde kvartsfinalen. Tyvärr har Pär Mårts förstör kulturen i svenskt hockeyspel. Han satsar ingenting på försvaret. Det handlar bara om att anfalla. Riktig svensk hockey bygger på ett starkt försvarsspel. Det kanske upplevs som lite tråkigt av vissa. Men då vinner man matcher, och det är väl det som är vitsen med alltihop, antar jag. Jag hoppas att Mårts snart är ett minne blott!
Antal svar på detta inlägg: 34
Sidor: «1 2 3 4

RolleBe - Läs vad jag skriver! Vi hackar inte på Pär Mårts. HAN SKA SJÄLVKLART VARA KVAR!!!
Mitt sista inlägg i saken, guldet bärgades med glans och mycket bra spel av kronorna. De är värda all heder denna säsong. Till allaboard70, att vissa har kommentarer angående ditt inlägg om Per Mårts härstammar väl i att ända från November 2012 syns ditt inlägg om Mårts. Så du får nog stå ut med vissa aggressioner. Men hurra hurra hurra hurra för Tre Kronor nu. Hälsn. L.
Ja, det skulle man kunna kalla för en helomvändning, Grattis Tre Kronor och Schweiz, oväntade men inte därför desto mindre glädjande
Annons
Som sagt north,, för något år sedan var Schweizarna ett gäng strykpojkar, men tiderna kan förändras. Hälsn. L.

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem