Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Melodifestivalen

Melodifestivalen

Nu börjar plågan igen på tv!! Vad tycker ni här på is melodifestivalen?
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Tittar man på det så är det antagligen ingen plåga, om man inte tittar hur vet man då att det är en plåga
Hej mrTaco. Det här programmet är inte för vuxna människor längre. Man får inse att man är vuxen som sagt. 8 eller 10 ord som upprepas i en fras på åtta toner kallar inte jag för melodi i alla fall. Kanske beror till stor del också av att man själv är inblandad i musikaliska jobb . Men som sagt, tonåringar och yngre är ju deras publik. Hälsn. L.
man behöver ju inte titta, bara lyssna , det är ju möjligt nu genom direktvisning av SVT programen via datorn
Annons
Helt klart Göcke,,och tur är väl det att man ännu får välja utan att anhålla om lov. Huuuuuua var ordet, Hälsn. L.
Göcke! Man är ju inte ensam om tv-apparaten .Håller med dig lagera.
....ett j-a dravvel som borde avskaffas
Mimmi, så skönt att vi är i alla fall två stycken på en linjen. Enda ursäkten att det går vidare är väl som sagt att man börja vara vuxen. Hur många tonåringar till ex som tände sina konton i mobilen på Ulrik M kan man ju bara spekulera i. Som jag sa, nu räknas inte sång och musik i detta sammanhang längre. Trevlig helg Mimmi.
Mimmi helt rätt nu är vi tre på samma linje !!!!!
Ja tycker det är rätt kul
Ok Jocke,,,alla har ju sin rätt att tycka och anse. En sak bara, om man glömmer att det är sång och musik det ska handla om så har det nog spårat ur lite. Om du såg Bard o hans kompisar kanske du förstår va jag anser i alla fall. Schlager? Njae. Men som sagt, tiderna förändras. Ha de bra, L:

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem