Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Melodifestivalen

Melodifestivalen

Nu börjar plågan igen på tv!! Vad tycker ni här på is melodifestivalen?
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Den här gillade jag.

http://www.youtube.com/watch?v=78pz12sXuvk


Du chockar mig Joanna
Gör jag??? Det är ju en görbra låt. Kan man säkert danca linedance till.
Annons
Joanna den går nog att dansa till
Hej på er, klart att man kan ta en svängom till den låten Joanna och Göcke. Med risk att verka helt borta så vill jag ju som sagt förut, dansa kan man ju, men en gång i tiden var det meningen att det skulle vara text och melodi i tävlingar av det här slaget. Sen som sagt, det är en smaksak numera,, man får hänga med så gott det går. Ha en skön Söndag. L.
Är som det ska vara, nog var mina föräldrar och äldre tokiga på vår musiksmak när jag var tonåring på slutet av 50-talet!

Man kan inte gilla allt, många olika människor med olik smak ska tillfredsställas, men jag dansar gärna till din favorit Johanna!
Min far sa när han såg Beatles på TV första gången. Blir dom långhåriga populära så dör jag fort.. Han dog 30 år senare.
När jag påminde honom om hans uttalande under årens lopp så glodde han elakt
på mig.

Melodifestivalen hade inte gillat heller. Sån`skit hade han sagt. Igår slog det rekord. Jag gick och la mig. Är troligen för gammal.

Han med tuppkamfrisyr vann visst. Ofattbart i mina öron.
Som sagt, allt är upp och ner. Plus att det ska smälla, eldas, blinka, och knäppas en massa bilder per sekund, men det gäller ju att distrahera tittarna så de glömmer själva saken i sig. Elden i en flygel till ex, vad har det med melodier att göra? Nej huua. Hälsn. L.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem