Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

TV-licens för smartphone

TV-licens för smartphone



Nu åker dom på att betala TV-licens som har lurats med att dom bara ser på TV med enbart
sin smartphone.

Titta på en långfilm i en smartphone är ingen höjdare precis därför tror jag att
dom har lurat Svt via en svarsavi för att komma undan.

Undrar hur dom skall komma ur denna återvändsgränd. Skrota sin smartphone.
Det gör dom aldrig. Hellre dör dom.

http://tinyurl.com/d4vkxbo
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: «1 2 3

Göcke!

Den människan finns inte i Sverige som inte belastat sjukvården. Du själv föddes antagligen i en utdragssoffa i köket, men alla andra föds på förlossningsavdelningar. Dom är inte gratis.

Min mor föddes i kökssoffan så hon var gratis. Men det tog hon igen på sluttampen.
Hon bröt båda armar och ben och fick tarmvred samt propp i benet. Plus lite
annat som Parkinssons sjukdom. Hon kostade på slutet.
Bosse du har nog rätt
Leiake ,sjukvården haltar den med

Att betala eller inte det är ju frågan
För mig är det inget bekymmer. Jag betalar en licens och på den har vi 3 TV-apparater, 3-4 datorer, 2 smartfånar + dotterns TV i hennes student lya. Så i mitt fall känns det OK att betala.

/B
Annons
Förstår inte varför folk hetsar upp sig,97% av sveriges hushåll har Tv och ska alltså betala licens,av dom resterande 3% är det nog inte många som har en smartphone eller liknande, så dom som riskerar att åka på ökade kostnader utgör nog endast någon promille av sveriges befolkning..
Jag har aldrig betalat TV-licens, och tänker inte börja nu Jag betalar Viasat för att få se deras utbud. Där ingår SVT.
Kommer det på begravningsskatten, så kan jag inte göra något åt det
Iggesörping , kan ju vara så att de betalar för att ha kanalerna med där
i så fall är du lurad, och kanske får du det billigare då,
annars är det ett systemfel.

Skulle jag betala Radiotjänst en gång till. Då skulle jag känna mig lurad, och det skulle bli dyrare. Räcker med att betala EN gång. Visst har jag fel, men är sådan

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem