Torsdag 2 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 8 Blue

Windows 8 Blue

Någon som har hämtat Windows 8 Blue och testkört det ännu?
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Tror att Microsoft har börjat ana att folk har bekymmer med sina datorer. Därför
har dom laddat för fullt för att skydda sina kunder mot en massa lurigheter.

Men dom kan inte skydda oss mot allt ont. Tyvärr.

Dessutom sitter det en massa "dönickar" och kör XP med oskyddade datorer trots
att Windows erbjuder nästan gratis uppdateringar. Det är mig en gåta. När något är gratis då brukar det gå att få folk med på tåget.

Jag har som bekant W8Pro för 279:-. Det är så billigt att jag nästan skäms med tanke på att det kostar 2700:- idag. Funderar på att skicka tillbaka 2000:- till
Microsoft, men jag köper en ny bildskärm i stället.

Bill Gates har pengar så det räcker. Han ger visst bort 2 miljarder om året. Hans
kassaskåp är så fullt så han måste tömma det ibland annars spricker det.
Alltså !! leiake, nog skulle du kanske hålla igen lite på dina åsikter om andra medlemmar här inne. Att kalla folk för "dönickar" anser jag i alla fall vara ett rätt fult påhopp. Alla har ju rätt att använda sig av vilket datasystem de vill, så där måste var och en få bestämma själv utan att bli dömd för att vara helt borta lägst upp. Tack och hej. L.
Må hända att jag är "dönick" i dina ögon, men jag har hittills inte fått något skit varken i min Win98 XP eller Win7.
Fast å andra sidan så fixar jag alla mina datorer själv och ser till att de är "rena" istället för att låta någon annan (Microsoft) ta över hela kommandot och göra mig så dum att jag ska tro till sist att 2+2 är 5. Då är jag hellre en "dönick" och "bakotsträvare" och kör med Win98, XP och Win7 och räknar ut själv att 2+2 är 4 istället för att bli hjärntvättad att tro att 2+2 är 5.

Kalla du mig vad du vill leiake om du känner att du mår bra av det. Du är ju trots allt Internetstarts egen maskot och får uttrycka dig som du vill
Annons
Jag respekterar DedaPeras åsikter men håller nog med leiake till viss del
PerAsk !

Jag önskar dig en trevlig påsk.

Åsikter får man ha på ett Forum bara dom stämmer överens med mina.

http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/04403.jpg
PerAsk vilken del håller du med leiake... att vi som använder XP och Win 7 är "dönickar" eller..???
Jaha så är vi som inte går på leiakes spår "Dönickar " undrar vem som är mest dönick här på is !!!
W 7 för min del. Som jag tidigare i andra liknade trådar sagt, så fattar jag inte varför många har sådana stora problem med sina datorer, börjar undra om det inte är "dönickarna" som vet bäst, de som kan låta bli att "pilla" och experimentera med sina datorer.

W8 hamnar inte inte på min dator förrän jag tvingas skaffa en ny, till dess lever jag problemfritt
Vill poängtera north att jag INTE har problem med W8 !
Lever ganska problemfritt med W8 utan att jag "pillar " för mycket !!!
Skönt för dig fjällkobonde, men jag vet inte hur många trådar som skapats om W8, och skall man rätta sig efter vad man kan läsa i dem, så har de allra flesta problem på något sätt.....

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem