Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Kan inte installera eller hämta fil

Kan inte installera eller hämta fil

Hej

Behöver er hjälp. Sitter på mina föräldrars dator. Någon har gjort något med den tror jag. Nu går det inte att se eller hämta pdf:filer på gmailen. En gammal pdf i en mapp går att öppna dock.

Jag tänkte köra IE 8 el 9, men den verkar ine hämta filen.

Vad kan vara fel?
Det verkar bara finnas en användare på datorn och den är administratör i alla fall.
Kan det vara något med IE-inställningarna?
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4

Här är skölden i nederkant av det aktiva fönstret, inte i aktivitetsfältet, men det kanske inte spelar någon roll. Jag har inte sett något meddelande om betalning heller, men det är ju ingen garanti. Värt att testa något. Kan man starta i felsäkert läge och ladda hem saker? Tror du det funkar?
ta inte till felsäkert läge om du inte vet vad det är än, för är det skitet som jag minns så är det riktigt krångligt att rensa det, om man bjuder in det mer.

skölden du får måste visa dig vägen vad/vem som flaggar för problemet
är det brandväggen så kolla i den först.

jag kan inte ge dig någon patentlösning, om du ska ge dig i kast med att ordna det själv.

testa att läsa en nedladdad fil på ett USBminne , även det kunde detta skit hindra
det kanske ger dig en uppfattning om vad du har hamnat i
Jag får nog råda föräldrarna till att lämna in den då, för jag har inget usb med mig och föräldrarna har inte ett skvatt hemma.

Hur kan jag kolla i brandväggen för att se vad/vem som flaggar?

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem