Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Forex

Forex

Forex har ju satsat hårt nu i kampanj om nya kunder
ja jag nappade pgr av swedband tar,internetbank,kort avgift o ingen ränta på löne kontot-forex har detta fritt +1,18 i ränta,bra va ?
Men jag får inte ut något betalkort som jag sökte pgr av jag har betlningsanmärking,jagbsöker intr KREDITKORT uan ett vanligt betalkor
jag jobbar i norge,jag fråga forex hur får jag ut mina pengar då?
dom svara gå tll ett forex kontor-men vi har inga i nordnorge
vad tycker ni om detta
Antal svar på detta inlägg: 4
konstigt att ingen har en åsikt om forex
Enligt finansinspektionens direktiv så får dom inte neka kunder med betalningsanmärkning att få ut ett betalkort.
Hänvisa till finansinspektionen vid kontakt med dom.
Jag var på Swedbank och först neka dom mig ett bank kort för uttag av lön - men jag hade läst någonstans att det finns en lag som säger att man har rätt till ett vanligt uttags-kort - vilket jag nämnde och hon bad mig vänta en stund och gick iväg - när hon kom tillbaks fick jag ett vanligt uttags-kort.

Sedan prova jag med ICA banken, eftersom jag ville ha Internetbank för att betala mina räkningar - då fick jag plötsligt uttags-kort med Meastro.

Detta är värt att prova
Annons
OK, ta inte illa upp men,,,,att det inte strömmar in kommentarer kan kanske i viss mån ha sin grund i det något "röriga" innehållet i sammanhanget. Finns många olika ingångar till en bank i dag i landet Sverige. Lycka till. L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem