Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Postkodlotteriet

Postkodlotteriet

Jag förstår mig inte på dom som spelar detta humbug till spel!
Vinstchansen är väldigt liten! Dom anställda tar ut miljonlöner! Dom delar ut miljonbonusar till de anställda! När alla har tagit sitt så går resten till s.k välgörenhet och den är så låg nu att lotteriinspektion ska granska hela skiten.
Sluta att köpa lotter till postkodlotteriet!!
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Håller helt och fullt med...
Jag har aldrig köpt en enda lott, fast jag fick massor av erbjudande då spelet introducerades.
Det slutade med att jag ringde och skällde ut påtryckarna och hotade med polis om dom inte gav sig med att skicka ut skiten till mig.

Kanske har ni rätt. Men i Torpsbruk fick vi dela på några miljoner för något år sen. Det satt fint.
Jag sa upp mitt konto för några veckor sedan, men kan konstatera att jag i år en vinst på 1000 kr, 1 på 500 och tre till 1 på 150 kr och två på 160, så det har gått ungefär jämnt ut, men det är storvinsten man vill ha, och under de 5 år jag varit med har jag aldrig vunnit mer än 1000 kr.
Annons
Dom enda som tjänar på postkodlotteriet är nog dom anställda ,och ägaren.
Döm själva. Aftonbladet överdriver aldrig.

Men dom har bra marknadsföring, minst sagt.
När dom kan lura north i fem år.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12457375.ab




Det är som jag sagt i alla tider! Bara båg i detta samhälle!! Sko sig själv och skit i andra!!

Detta är typiskt tv 4 tilltag. Även om dom inte är direkt inblandade .
Finns ingen tv som tigger så mycket pengar! Men vart ta dom vägen?
Tack vare alla lottköpare har Postkodlotteriet den 21 februari i år delat ut 1.009.000.000 kronor till sina 44 ideella organisationer (förmånstagare).

Ni kan läsa själva
https://www.postkodlotteriet.se/Formanstagare/Aktuellt/Tack-for-en-miljard.htm


Jag tycker inte det låter som om pengarna bara går till dom anställda.
Jag har själv lotter och har vunnit 10.000 x 2 en gång. Sen har det varit en hel del småvinster på 150/160 kronor.
Hello,l jag har inga sådan lotter, men det är ju likadant med alla lotterier, man är ju inte ensam som köper lotter. Det rör sig om en hel del miljoner lotter och då är det inte lätt att vara med. Så det får vara för min del. Hälsn. L.
Benita

Det är klart att under många år så blir det några kronor till välgörenhet.

Huvudorganisationen som ligger i Holland delar ur 50% av sin omsättning men i Sverige är det bara 33%. Man undrar varför?
Alla bara gnäller, utom dom som vinner. Men om man inte spelar så vinner man inget, lite måste man ju satsa om man ska ha chansen att vinna någon gång. Jobba ihop till miljoner går ju knappast så då är det spel eller brott som gäller.
Är Trakom ett versmått???? Haa-haa

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem