Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

9 år

9 år

Helt otroligt, denna lilla tjej är ett färdigt proffs! http://korta.nu/b3k1h
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Först reagerade jag direkt jag hörde henne. Detta är "fake" eller playback.
En 9-åring kan inte sjunga så bra.

Men det verkar vara sant. Snart börjar jag tro på Gud igen
Underbart, det är det ända jag kan säga.

Jag som kan ha det lite knepigt med sådan sång.
Helt suveränt! Har redan lyssnat tre gånger!
Annons
Den lilla tösen har framtiden utstakad verkligen. Cirka 5 miljoner nerslag på You Tube samma dag hon lades ut tror jag det var. Såg henne på Rapport den dagen, det bästa med sådana saker är att se juryn bli alldeles tagna, och bara gapar. Det var samma sak när den där Susan Boyle sjöng upp , ingen trodde ju ett ögonblick då när dom såg henne, hon är ju ingen Marilyn Monroe direkt, så desto skönare att se hur fel dom tänkte. Härligt med gehör och tonsäkerhet i alla fall. Hälsn. L.
Jag tror jag har lyssnat minst tjugo gånger på denna lilla tjej och jag blir lika fascinerad varje gång! Helt otroligt!
Samma här, önskar bara jag förstod vad domarna säger, de verkar nästan apatiska
Hoppas att hon kommer till Lotta på Liseberg eller Allsång på Skansen. Då blir det
trångt med publik. Men jag tror inte SVT eller TV4 har råd med henne.

Undrar om Bert Karlsson har ringt henne. Om inte så har han gjort en "tabbe".

Dom här talangjakterna är uppgjorda i förväg. Tro mig. Juryn spelar bara
förvånade. Dom har redan hört henne i genrepet, givetvis.

Allting är bluff och båg. Kom ihåg detta. Men flickan har nog dom närmaste åren fulltecknat. Det är nog ingen bluff.
North: Jag håller med dig. Jag skulle så gärna vilja veta vad jurymedlemmarna säger. Men det kommer nog en översättning så småningom, förhoppningsvis.
Alltså, leiake, du får förlåta mig, men har du suttit med i någon idol-jury eller så, eftersom du anser dig veta den exakta gången i programmet? Och allt är bluff och båg ? Nog är det väl ändå liiite väl saftigt påstående. Om du har den minsta lilla aning om hur sång och musik kan kännas i själen av en musikalisk människa med gehör då skulle du också inse hur det känns när en sådan röst dyker upp framför dig. Litet tillägg här nu bara, jag talar av viss erfarenhet inom musikens värld så det är inga gissningar. Ha en bra tid leiake. Hälsn, L.
lagera !

Är du så naiv att du tror att hela juryn är omedveten om en sådan begåvad
9 -åring som sjunger opera så att håret på mina armar står rakt upp.

Självklart är det upplagt för oss TV-tittare på ett spännande sätt.

Det var en engelsman som sjöng opera i en talangjakt någonstans . Han var så bra att alla dånade i hela juryn trots att dom visste hans bakgrund.

Han hade som tonåring vunnit en talangjakt med stora prispengar. För dessa
pengar for han till en operaskola i Italien och studerade där i 6 år.

Hemma igen ställde han upp i en så kallad talangjakt igen, och sjöng som en
operastjärna. Alla var så häpna att dom höll på att svimma.

Idag är det mesta i TV bluff o båg. Jag vidhåller detta. Men det är underhållande
tycker jag. 9-åringen var det bästa jag har hört sedan jag föddes.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem