Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

9 år

9 år

Helt otroligt, denna lilla tjej är ett färdigt proffs! http://korta.nu/b3k1h
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

OK leiake, så här va; Jag har som sagt en personlig utbildning och musikaliskt leverne i hela mitt liv så jag sitter inte och gissar och fantiserar som många kanske gör. Vi säger så här, du har din åsikt ( som alltid), och jag/vi andra har vår. Fritt val.Godnatt å sov gott.
-jag/vi andra har vår...

Jag tycker du enbart ska representera dig själv...
Lasse940 !

Det är ju det jag håller på med.
Annons
F-låt leiake, jag syftade på vad lagera menar att vi ska säga...
Lasse940 !

"lagera" är min raka motsats. En negativ person som bara gnäller.

Jag är optimist och en öppen person som inte förstår att det finns människor
som är lite griniga och trötta. Men jag vet att dom finns även på IS.

Nu ser du faran i att inte skriva namnet i inlägget så man vet vem du vänder dig till. Flashback kan ha det så i 20 inlägg på "raken" utan att veta vem dom pratat till och om vad. Rena soppan.
leiake...

Jag fattar...
Flickan med sin skönsång glömmer man inte, så lugn och självsäker. i den åldern...?!

Man fick ståpäls flera gånger om...
Ok, detta blir det sista i den har saken, till Lasse bara så här, vi/andra var ju bara en liten tanke om att vi alla får ha vår egen åsikt i saker och ting, så är det ju bara. En sak, man ska tänka först och tala/skriva sedan. Tanken var och är bara att det finns inlägg här mest varje dag från ett visst håll som skickar kritik mot vad och vem de än vara månde. Och det är nu inte bara min åsikt i saken. Negativt leverne är det sista som får plats här i alla fall. Flickan är bra, hon slog hela världen med häpnad, och så får det förbli. Hälsn. L.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem