Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Vilken pärs

Vilken pärs

Jaha, nu har man suttit i polisförhör för första gången på 64 år!
Bakgrunden är att jag var ute på en kvällspromenad i går kväll och jag satte mig på en bänk på Mariatorget i Stockholm. Då får jag syn på ett par som minst sagt bråkar. Jag tyckte det var kul att titta på ända till killen plötsligt sparkade omkull tjejen! För att skydda henne så gick jag fram till dom och sa ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 35
Sidor: «1 2 3 4

Böter har ingen betydelse, eftersom de flesta som bär kniv olagligt har så mycket skulder ändå att det inte märks i deras krav från Kronofogden.
Att har skjutvapen på sig ses som ett mycket allvarligt brott. Men att ha kniv på sig verka inte tas på samma allvar. Trots att det är det mesta använda vapen vid mord!

Om man nu inte kan betala sina böter så finns ju samhällstjänst! Man borde få arbeta av sina böter då! Kanske med fotboja oxå!

Vi måste tar dessa knivbeväpnade personer på största allvar!
Thomas2!

I hemmet finns det ju knivar till förb....e. Där sker inte så många mord trots allt.
I restaurangkök finns det knivar i massor. Inga kockar blir mördade.

Det är drogerna som gör folk till mördare. Tar man med sig kniv när man skall ut
på helgen, så är man antingen rädd för sina kompisar eller så är man osäker på
sig själv. Man är helt enkelt sjuk.

Så länge dom sjuka tar död på sig själva så är det inte så farligt.

Kvinnan i Ljungsbro hon försökte leka "loket55", men hon hade inget svart bälte.
Det hade hon behövt, när motparten har en järnstång och bruna ögon.
Annons
Leiiake! Du tala om knivar man ha för att utöva sitt yrke!!

Såg på Efterlyst där en helt oskyldig fick mota 7 knivhugg! Av två män. Som väl var såg man deras ansikte väl på övervakningskamaren! Så dom åker nog fast!!

Så här fortsätter det,och ingen verka ta tag i det på allvar!
Såg inte efterlyst. Var han oskyldig så är det ju hemskt. Samhället blir hårdare
och mer neddrogat. Oftast bråkas det ju om knarkpengar.

Läste om en man som ser snäll ut. Men han är värre än satan. Bifogar länk.

http://korta.nu/h6s3i

Sida:
« 2 3 4


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem