Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Svenska-Spel Inloggning

Svenska-Spel Inloggning

Godafton, någon som vet orsaken till att Svenska Spels logotype inte ger tillgång till deras sida,Klicka på Svenska spel så kommer det upp en helt annan adress och den öppnar sig inte heller. Det går bra om man skriver in adressen i fältet där uppe som vanligt, men det ska ju gå att bara klicka på loggan med. Ingen panik, men måste ju veta,,hehehe. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: 1 2 Nästa »

lagera.

Hos mig fungerar det perfekt. Jag vann några hundra på Keno nyss.
Aha,, leiake, grattis till den. Lustigt, men vi får se jag ska testa en annan läsare få se, kan ju vara något med webb-läsaren bara. Hade lite flyt här i går kväll med,,lite över tusen kronor på en bingobricka, Tusenlappen som den heter. Kul att man får tbx något i bland med. Ha det gött. L.
töm historiken lagera.
Annons
Jag får samma fel.
•Kontrollera att webbadressen http://clk.tradedoubler.com är korrekt.
är vad jag får när jag klickar på Svenska spel.
Har rensat historiken.
Går jag in direkt till svenska spel kan jag inte logga in.
W8 och IE10.
Det funkar i Crome.
Rensa även cache och temporära filer om ni inte gjort det. Om inte det hjälper skulle jag scanna ur datorn med ett uppdaterat antispyware för vara säker på att det inte är nåt skit på datorn.

Och kolla att eran flashplayer är uppdaterad.
BoboSlacke!

Prova med IE11.
http://korta.nu/zrdkq
Godafton,får inte till det som det var förut. Rensat och sökt men det får vara så, kan ju vara ett tillfälligt fel någon stans. Det går ju bra att komma in där med adressen direkt till www.svenskaspel.se bara lägga in den i bokmärkesfältet så öppnas den ju direkt. Hälsn L.
Jag håller med dig lagera det är nåt fel på Svenska Spel banner till vänster--------funkar inte i IE och inte i Chrome heller________________inte för att det spelar mig nån roll eftersom jag aldrig klickar där.
Yes Emans, så är det nog. Vi klarar oss bra ändå, det är ju bara att spara adressen och klicka in den på det sättet. Mest är det ju nyfikenheten att få veta varför,heheehe. Ha det gott. L.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem