Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Svenska-Spel Inloggning

Svenska-Spel Inloggning

Godafton, någon som vet orsaken till att Svenska Spels logotype inte ger tillgång till deras sida,Klicka på Svenska spel så kommer det upp en helt annan adress och den öppnar sig inte heller. Det går bra om man skriver in adressen i fältet där uppe som vanligt, men det ska ju gå att bara klicka på loggan med. Ingen panik, men måste ju veta,,hehehe. Hälsn. L.
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

lagera!

Du har rätt.!!!! SvenskaSpels logga på IS startsida är ur funktion. Jag märkte det nu. Rensade min webbhistorik men det hjälpte inte. Bytte webbläsare men det hjälpte inte heller. Trade Doubler:s adress dyker upp.

Dom pysslar med annonsklick på loggor så att IS får betalt. Nu får Daniel inte
ett rött öre.

var det IS länken till Svenska spel , nere till vänster på startsidan. ni hade problem med så är det riktigt att den är bruten.

Här blev det missförstånd om vilken logga ni talade om.

Med vänlig hälsningar Göcke
Göcke!

Jag missförstod också "lagera".

Men så är det på ett Forum. Det är IS inte ensamma om. Det är svårt att nå
fram med vad man vill ha sagt.

Ju mer man kan desto mer missförstår man. Ibland tror jag att folk driver med mig när frågorna blir ett "virrvarr".

Men med åren lär man sig att datorer är svåra att jobba med. Helst när dom
"djävlas".

Det gör dom varje dag.

Med vänlig hälsning leiake
Annons
Godmorgon, ursäkta om det var oklart, men Loggan för Svenska spel till vänster finns väl bara i en upplaga, och den gick som sagt inte att öppna som vanligt, men då vet vi orsaken Göcke, få se om den kommer igen, annars går det ju bra ändå. Trevlig helg, alla. L.
lagera!

Ditt inlägg var lite "luddigt" och lätt att missförstå. Nu i efterhand, när jag slog
på min dator i morse, så tänkte jag på dig och SvenskaSpel.

Därför testade jag "loggan". Du hade rätt.
Felet låg hos någon annan. Troligen SJ.
Tack för påpekandet lagera!

Jag vet inte vad som hade hänt med länken men nu fungerar den igen.

Ha en bra dag!
Daniel

OK, men nu är den igång igen, så allt är frid och fröjd ! Ut i regnet nu. Hej. L.
Alltså en sak till kan man vara tydligare än att skriva "Svenska spel och deras logga till vänster" ?? Nu är saken klar som sagt. Sorry, måste bara få veta. Hälsn. L.
lagera missförstånd uppstår hel tiden i forum, det viktiga är att man kan fortsätta att kommunicera .

problem är till för att lösas om tid finns.
tid är det enda vi har dåligt om.
lagera!

Det är bra att du hittar felaktigheter och påpekar dom. Det tycker
Daniel om. Hur skall han annars kunna veta.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem