Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Vågar man flyga med Ryanair?

Vågar man flyga med Ryanair?

http://tinyurl.com/oyff2sh
Denna film tagen av en amatör visar hur ett Ryanairplan landar utan tillstånd på Tallinns flygplats trots att det redan finns ett Finnairplan på banan som tur är lyfter Ryanairplanet igen och får flyga ett nytt landningsvarv. Detta händer ca 2 min in i filmen.
citat;
Helsingforsplanet, från flygbolagen Flybe och Finnair, hade landat men inte hunnit lämna ban...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 46
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Tre flygplan som kraschat i år och det verkar som om alla kraschat pga den mänskliga faktorn, MH370 pga pilotens självmord, det över Ukraina blev nedskjutet och om det senaste nu rapporteras det att fiskare hört en explosion i området.

Jag tänker inte spekulera i varför ett flygplan kan explodera då man utsätter sig för risken att bli kallad cynisk av farbror moderator här.

Göcke, ditt sätt att hacka ned på folk och kalla dom cyniska därför att dom spekulerar och gissar är irriterande och skapar bara en dålig stämning här.

Iaf hos mig!

Då måste du vara den enda i hela världen som vet vad som hände med det förvunna planet MH370, har du kontaktat media om detta scoop.
Emmans, jag skrev att det verkar som om pilotens begick självmord, inte att det är bevisat att att han gjorde det, uppgifterna kommer från media i Malaysia så jag citerar bara media.



Annons
Nä det skrev du inte .....
Du har rätt Emmans, det blev fel, verkar i första stycket skulle oxo syfta på nästa stycke men det gör det ju inte.
Emans jag gillar din ironi, du är nog en trevlig typ!

Men ingen skål nu, jag ska först ut o greja lite nu när slalom på TV är slut så min skål kommer först senare

Min med eftersom jag ska köra bil snart.
MH370 tar nog tid att hitta. Det är ett enormt sökområde!!

Men hur kan ett plan försvinna från 10000 meter??? Utan att någon inte fattar något? Det var nog utomjordingar som tog det.
Det var ett kraftigt åskoväder i området kanske har pitotröret blivit nerisat detta hände ju med Air-France planet som störtade utanför Sydamerika de trodde de hade högre fart än de verkligen hade eftersom pitotröret är kopplat till fartmätaren.
http://tinyurl.com/mmqq5r6
Ett kraftigt åskoväder kan även slå ut instrumenten så de flyger i blindo det kan hända de tror att de flyger rakt fram och drar på full gas istället kanske de dyker med full gas rätt ner i havet. Är det tubulens i luften är det svårt att avgöra vad som är vågrätt om inte instrumenten fungerar som de skall och de kastas omkring i sätena av turbulensen. Ligger planet på havsbotten hittar de det och kan bärga färdskrivaren och då bör de ha alla data om vad som hänt.
Ha tålamod istället för att spekulera om utomjordingar eller annat.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem