Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Går inte att skriva ut

Går inte att skriva ut

Jag installerade Windows 10, samtidigt bytte jag till en större ssd disk. Jag använder Internet Explorer som webbläsare. Swedbank som internetbamk. Problemet är att när jag ska skriva ut från internetbanken går det inte. Min skrivare Canon Pixma ip 8750 skriver ut ett vanligt Word dokument utan problem. När jag klickar på skriv ut i internetbanken , händer inget, skrivaren reagerar inte. Den lägger ett dokument i kö. Nu måste jag ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Jag har plockat hem PDF Creator (gratis) som lagt sig som en skrivare vilken jag väljer som vilken skrivare som helst. Kan omvandla bäde text och bild till pdf, snabbt och elegant. Finns alltid till hands när jag väljer "skriv ut". Rekommenderas.

Hej båke, vi har en sak gemensamt här, banken alltså. Men sedan år det inte så mycket mer,, internetbanken fungerar bra här, och eventuella utskrifter av vissa dokument man vill ha, det går också bra, bara att ta fram dem och bestämma storlek och antal, skulle det inte fungera så har du ju fått tips här tidigare om att kopiera dokumentet och göra en egen kopia, sedan välja skriv ut, det går också bra, lycka till, L.
PerAsk. Jag får upp mina skrivare i dialogrutan när jag väljer skriv ut eller klickar Ctrl P. Där kan jag välja. tyvärr kan jag inte välja spara som pdf.
Annons
Gå in i kontrollpanelen och välj Program. Sedan väljer du Aktivera eller inaktivera Windowskomponenter.
Där finns det en ruta där det står Skriv ut till Microsoft skriv ut till pdf. Kolla om den är ibockad, men sedan varför du inte får utskrifterna från skrivaren kan jag inte hjälpa dig med
båke, ursäkta om du tycker jag tjatar. Men har du testat Pdf Creator?

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem