Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

E-post i Win 10

E-post i Win 10

I windows 10:s svajiga e-postprogram hamnar skickade mail i Utkast i stället för i Skickat. Någon som känner igen probelemet och har en lösning??
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Hos mig fungerar det som så att när jag skriver ett meddelande så hamnar det i utkastet men när jag har skickat det så hamnar det i skickat.
Lösningen heter synkning och är inte en specifik e-post app problem
Problemet är att synkningen inte fungerar. Mailet stannar i Utkastmappen.
Annons
Jag har fått ett annat problem. För det första, ordningen på alla mina e-post konto har ändrat sig själv, varför vet inte. För det andra i Win 8. kunde man skaffa sig mappar tillhörande varje mail-konto så man kunde spara sina mail i dom. Tyvärr efter det att jag uppgraderade till Win 10 så hittar jag inte möjlighet att skapa nya mappar. Dom gamla har jag kvar. Vet någon hur man gör ???
Godmorning/lunch, verkar som vi har en del gemensamma lustigheter, efter installationen av W7 här efter gamla problem så sker samma sak som loket55 visar upp i min mailkorg också. Alltid registrerat som utkast men när man skickar så går det ju iväg och allt är bra och visas som skickat. Om man sedan öppnar utkastmappen för att ev ta bort mailet då får man order att först stänga mailet innan man kan radera. Men, man vänjer sig. Morsning. L.
Hav tröst i nästa liv behöver vi inte detta teknikstrul
En fråga som ligger lite vid sidan av denna tråd. Finns det inte någon site liknande Eniro där man kan söka E-postadress för en person eller tvärtom?
Har sökt på nätet utan att lyckats hitta något lämpligt.
Hohoho,Göcke,,utsökt filosofiskt tänkt, skulle vara intressant att se och höra vad människorna tittar på och dividerar om då. Fast kanske lika bra att vi inte vet. Hälsn L.
Hej alsv, tvivlar nog på att du kan hitta någon sida med privata E-post adresser, till företag och liknande kanske , men knappast till privata som sagt.Tror jag i alla fall, det vore ju en aning konstigt kan man ju tycka. Hälsn, L.
Tydligen vettigt att behålla Live Mail. Det får hänga med tills Microsoft lägger ner även det.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem