Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Poliser

Poliser

Polis, polis, potatisgris......det är ett uttryck som man fick lära sig tidigt.

När man nu ser hur polisen i Östersund behandlar kvinnor i kommunen då inser man hur rätt uttrycket var.

Hur kan polisen som ska skydda medborgarna göra offren till dom skyldiga genom att be offren ändra sina rutiner?

Polisens beteende borde vara straffbart.

Tills dom skyldiga hittas så borde väl män få utegångsförbud och inte kvinnor.

Ursäkta mina aggressioner!

Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3

om ni nu misstolkar mig ,
så måste jag nämna att jag anser att man och kvinna är jämlikar. och att jag tar avstånd till allt som har med våld och tvång att göra.

det är och kommer aldrig att var den rätta vägen.

och kan vi inte kommunicera , då faller hela grundbulten för ett samhälle
det ser vi tyvärr allt för ofta i media strömmen , det blir bara död och grushögar av det.

att tro att bara för att man har rätten att tycka fritt så förändras världen utan att man behöver bidra med egen kraft ser jag som vår värsta fiende i dag.

det krävs faktiskt att vi integrerar med varandra för att vi skall dra åt samma håll
eller (övning ger färdighet)
Exakt så Göcke, alla måste bidra med kärlek och omtanke, och övning ger färdighet som sagt, med musik på schemat här har man fått lära sig den saken,hmhm. Må gott. L.
Tyvärr får våra barn barnbarn,barnbarnsbarn uppleva ett Sverige som jag inte trodde vara möjligt på 50-60talet!!! Där var det i alla fall någorlunda kärlek och omtanke. Det började byggas upp efter skotten i Ådalen redan. Nu är allt detta på väg att raseras!
Annons
Thomas2 , tror man så tror man
slutar man att umgås så blir det block av det hela
låser man in sig så är alla andra utanför
osv

Jag tror på en framtid och jobbar vidare på det
Det här med integration ska vi nog inte överdriva för mycket. Ta våra förfäder som flydde till USA vart hamnade dom? jo, där det fans andra svenska av förklraiga själ Språk och kultur.

Lika dant blir det i Sverige! Kommer det hit japaner vill dom bor i samma område som andra japaner inte vill dom blanda sig med kineser. Man kan inte tvinga folk att bo på ett visst sätt! Tex. i Danderyd!
Favoritsysselsättning för många män.

raderad länk

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem