Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Äntligen uppe igen

Äntligen uppe igen

Så är då sidan äntligen uppe igen!

Jag har, genom åren, gjort mig beroende av den här sidan och jag har alla mina viktiga bokmärken här. Därför har det varit väldigt frustrerande att inte kunna klicka på mina länkar så som jag är van vid.

För några år sedan var det någon som tipsade om hur man kunde spara någon slags offlineversion av sidan på sitt skrivbord så att man had...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 30
Sidor: «1 2 3

Jag har kört FF i många år nu, har aldrig haft några problem, men det problem som var nu med IS, va precis det samma med Opera.
Kanske ni kan fixa radio också. När man klickar på "lyssna på radio" får man upp att sidan inte finns och nedtill finns en meny från Sveriges Radio, där man kan, om man klickar rätt, lyssna till P3. Men det var en helt annan kanal jag ville ha egentligen. Jag använder Edge.
Ok, saken är löst och allt fungerar, men nyfiken blir man ju ibland, vad till ex Nisse Andersson uppe i Boden menar med "en varning till Daniel" ? Knappast hans fel att det blir så där, eller? Hälsn. L.
Annons
Vaddå? Fel?

Har inte märkt nåt denna gång, har IS som startsida 24/7.

Enda som jag märkte var att forumet inte var uppdaterat..


Kör internet Explorer.

Men som ni nämnt, man blir beroende.
Med lite handpåläggning kom Firefox tillbaka HURRA
Ja masken, det gick inte att logga in eller hitta vissa saker som finns där alltid, två-tre dagar var det stilla, men som sagt, allt är ordnat och skönt är ju det som sagt. Hälsn. L.
pererik38, vad gjorde du för att fixa Firefox?
Hej ewaleif, utan att gå in på detaljer, tänkte på din fråga om Firefox,,problemen låg väl inte denna gång på webbläsaren utan på hemsidan IS vad man kan förstå. Allt är som förut nu igen ,lugnt och fint. Hälsn. L.
Nu fungerar inloggningen igen. Ledsen för tiden den var ur funktion.

Hur länge ska detta stå på första sidan? Vi ser att det är igång!
Hej ewaleif
Jag rensade alla kakor jag samlat på mig under några månader och då startade Firefox igen nu kan jag bygga upp ett nytt förråd av kakor tills nästa attack

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem