Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Bobbie Vs Snut

Bobbie Vs Snut

Nu när man i England identifierar terrorister, skjuter andra och jagar än flera efter bara några veckor så börjar man ju fundera över vilken effektivitet de verkar ha. Här i Sverige sitter fortfarande Palmegruppen och grunnar på var Sveavägen kan ligga, eller vad gör dom? Är det inte lika bra att lägga ner den? Kan det vara så att Fallet Palme redan är löst, men att sanningen bara var liiite för het? Eller var det Christer Pettersson... Näää..
Är det så enkelt som att om man bara satte upp fler övervakningskameror så skulle svensk polis bli lika effektiv som den engelska?
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Du bor ju så ,Google inte kan hitta dig en gång.Hur skulle jag
kunna se din fru,från Göteborg.Är hon snygg förresten.
(du vågar inte säga annat).

Nu när dom fotograferar hela jordklotet,blir det väl svårt för
er lappar,att deklarera för era renar.Skattemyndigheten kan
sitta i Ystad och räkna varenda en.

Livet blir hårdare,min käre Moski.He,he
Det kan väl inte vara svårt att deklarera för renarna svårare är att undkomma med ett antal djur! Rent skattemässigt får svenska staten in mera skatt från samerna än från Volvo i Göteborg även innan flytten utomlands. Volvo var och är förmodligen skattebefriat, men tog och tar emot en stora bidrag.
Jag visste inte att Volvo är renägare.Men REN-ault,är ju det
Det hörs på namnet.Dom har rattmuffar i renskinn,som extra
tillbehör.
Annons
Ett förtydligande bilar förr numera fortskaffningsmedel helt i klass med akkja och renar.
LOL !! Putte är skatteexpert i den här tråden .. "Rent skattemässigt får svenska staten in mera skatt från samerna än från Volvo i Göteborg även innan flytten utomlands."

Återigen så får man ta sig för pannan..
Los Lovos!

Nu är du ute och cyklar igen.Personvagnar är Ford.
Lastvagnar och annat,är mycket lönsamt.Så Putte Gunn,har
rätt. Där får du en bula i pannan.

Lastvagnar,bussar,maskiner,flygplansdelar är svenskt.
Penta är kanon.Bor inte du i Skövde.

Googla på Volvo,och hör av dig.
Leif så här förhåller det sig, att AB Volvo vad et heter nu vet e´ fan är ett företag som har kommit över ett visst vinsttak då blir man automatiskt befriad från skatt. Bonniers är ett annat.
Om jag förstått saken rätt så finns det åtminstone en som gärna vill leka jurist men som alltför ofta tappar tråden. Inte bra, men med lite proffesionella studier så kan det nog bli något ,med tiden. Hemvävd juridik går bra på såna här sidor så det är bara fortsätta att leka advokat och sakkunning. Emellanåt kan man även ge sig ut för att vara mattematiker i den högre skolan. Koperia en sida och du är expert. Dé gör inget för vi blir ju alla klokare??????????
Leif:

Var du redan packad när du skrev ditt senaste inlägg?


Putte:

Whatever, du är bara en tönt utan utbildning och med ett ruttet jobb, ingen bryr sig om vad du skriver hursomhelst.
Los: Vad är ditt problem?
Los Lovos!

Du får skilja på Volvo Personvagnar,som är sålt till Ford,
och andra delar som fortfarande är i Svensk ägo.
Många tror att hela Volvo är sålt till Ford,men icke.

Du får inte bli arg på Putte,för att han har rätt(för en gång skull).
Men att samerna skulle betala mer skatt än Volvo,det har jag
svårt att tro.

För din kännedom,dricker jag bara mineralvatten.Är nog ensam
om det på den här sajten. I alla fall på lördag.He,he

Har du problem Los Lovos,frågar jag och Batting.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem