Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Nu kan ni andas ut gott folk

Nu kan ni andas ut gott folk

Hej från mig för denna gång för nu lämnar jag IS för ett helt annat forum. Det har varit både givande och roligt och få vara med och starta upp trådar som haft många läsare och inlägg.
PS. så här i avskedets stund tro inte på allt jag skrivet det finns grader i helvetet. glöm aldrig det!
Hej, hej och hejsan på er alla debattglada.
MVH från er älskvärda Putte Gunn
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Jag tror du är tillbaka inom en vecka.

Annars....... Ha´de´
Nää,skall du lämna oss?hur skall jag klara mej nu?Dynamiska duon splittrad,vojne vojne, ha de gött Putte,världen vore klart tråkigare utan dina underfundiga inlägg

Som att ta bort en av ingridienserna i Curry ungefär....

Det smakar lite mindre, men det är fortfarande bra...

( IS Forum alltså... )

Lycka till allt vad du företar dig.

// M
Annons
..jag vet nog var man kan hitta dig...*vinkar*
Minion:

Jag tycker din liknelse känns lite fel, jag tänker mer som när man kokar buljong på massa olika grönsaker och köttben. Det känns mer som när man skummar bort det där äckliga som lägger sig på vattenytan. Ren vinst för smak och utseende!
ÄNTLIIIIIIGEEEEN !!!!!!!

Våra böner har blivit hörda !!!!


Jag väntar på spänning på dom argument Nina skall ge till varför hon så gärna ville att Putte Gunn skulle dra.
VADÅ VÅRA??? Nina snacka för dej själv,bara för att han oftast var verbalt överlägsen behöver du inte raljera,och tro att alla tycker som du,vad vill du?att detta skall bli hönsgårdsklubbens kackelforum?dina böner kan du be i kyrkan.
Putte Gunn debatterade nog endast för debatterandets skull. Studerade noga hans olika inlägg i debatterna och såg att det mest var en massa okunnighet och svammel. I en fråga kunde han skriva så......för att i nästa debatt ändrat sig totalt. Kanske var ett sätt för honom att hävda sig genom att provocera.
Fredrik:

You think?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem