Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Nu kan ni andas ut gott folk

Nu kan ni andas ut gott folk

Hej från mig för denna gång för nu lämnar jag IS för ett helt annat forum. Det har varit både givande och roligt och få vara med och starta upp trådar som haft många läsare och inlägg.
PS. så här i avskedets stund tro inte på allt jag skrivet det finns grader i helvetet. glöm aldrig det!
Hej, hej och hejsan på er alla debattglada.
MVH från er älskvärda Putte Gunn
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Eric jag lämnade IS för att kolla runt och debbatera på andra forum, men hittade inget bättre. Det var skälet, Inget annat.
Nina:

Bunta inte ihop mig med Putte, det är moski som är kär i honom, inte jag.
Nina big misstake! Du får bunta ihop mig med vem du vill men inte någon som slår tjejer där är det för min del noll-tollernas.
Annons
Jag sade att du är tillbaka inom en vecka.He,he
Dom andra portalerna är fulla av drogade och otrevliga typer.
Tacka vet jag IS,med Daniel och Göcke.

Angående datorrelaterade frågor,hade jag en ide om.att klassa
in den frågande i olika klasser,utan att vara nedvärderande.

Nybörjare
Kan lite om datorer
Är väl insatt.

Det är lättare att svara,om man vet direkt.

Göcke,rådslå med Daniel.
Håller med dig Leif på alla punkter t.o.m. att du fick rätt i din profetia om min återkomst.
Du gav mig svaret på en annan tråd jag var inne på här IS, nämligen att just denna site håller så god standard, lätt att hitta och alltid har bra folk med utom ett enda visst undatag. Synd dé för jag kan inte med killar som slår tjejer!
Tror du verkligen att det är drogpåverkat folk som rullar runt på andra forum. Om så är fallet var det ju inte konstigt att det kändes konstigt när jag besökte en hel del av dessa. IS är klart bäst hittills!
Leif: Var är dessa portaler? Jag menar om man behöver lätta på trycket och svära av sig lite.
Du kan få en av mig Batting, Debatthuset.se eller varför inte Flashback.se. Jag tror dessa räcker ett tag och du kan praktiskt taget skriva det du känner för fast alls inte lika roligt som man kanske tror. Prov och se!
Leif , Daniel och jag har tagit till oss ditt förslag tidigare.
de ligger på Daniels bord nu.

Alla skall vara välkomna här på forumet, inga undantag.
om man följer de enkla reglerna som vi har på forumet.

mvh // göcke moderator IS
Batting!

Om du skriver Portaler i Google,så kan du kolla själv.

I vissa får du svära hur mycket du vill,och det gillar inte jag.

Jag tycker du skall byta alias.Batting är baby på Göteborsslang.
Jag tror du är stor,för du kan ju läsa och skriva.He.he
Jag kanske är en Illbatting

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem