Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Nu kan ni andas ut gott folk

Nu kan ni andas ut gott folk

Hej från mig för denna gång för nu lämnar jag IS för ett helt annat forum. Det har varit både givande och roligt och få vara med och starta upp trådar som haft många läsare och inlägg.
PS. så här i avskedets stund tro inte på allt jag skrivet det finns grader i helvetet. glöm aldrig det!
Hej, hej och hejsan på er alla debattglada.
MVH från er älskvärda Putte Gunn
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Ja det kom ju från rätt person
Får jag fråga varför du lämnar IS forum?`
moski:

JA::VÅÅÅÅRA.

Även om du anser att det Putte Gunn skriver är att vara verbalt överlägsen får det vär stå för dig.

LoL

Vi är rätt många härinne som inte upplever detsamma.

Tro det eller ej moski. Läs och Lär dig något nytt idag hehe


Annons
För övrigt har jag semester och tänker inte ägna en rad till åt bastupöjkarna härinne (dvs NÅGRA inte ALLA)

Los Lovos, fajjer:

SLÄPP TANGENTBORDET..NI BEHÖVER SOL O SOMMAR !!!

Skönt att EN mullig manschauvinist försvinner..

- Undrar vem som står på tur för övrigt ??

Jag tror det gick för dig Nina det var jävlar i mig sexigt. Vååååran Puuutttteeee yeah yeah yeafffffis.
Nina mera mera. Snälla håll taget släpp inte
Ganska kul att se hur en människa kan påverka bara genom några bokstäver-han är ju inte kvar här och ändå är det krig om hans person...mysko.
Nane du har väl aldrig gått å blive kär i en manschauvinist ?
Lugn kära vänner,våran ärade verbalistiske ordkonstnär kommer nog tillbaka,annars så vore IS en profil fattigare.Putte rules så e de bara,ni håller nog med om det innerst inne,bara massa dötugg annars.
varför kan man ej behandla virusinfektioner med antibiotika ?
Lili: Det finns faktist inte en enda virusinfektion som vi kan bota i dagsläget. Det är i nuläget bara att vänta och se hur pass bra vårt immunförsvar parerar en virusinfektion.

Anledningen är enkel. Ett virus är väldigt väldigt litet. Det är mycket möjligt att det finns botemedel mot t.ex. HIV. Anledningen till att det ej går att bota nu är att läkemedlets molekyluppbyggnad är mycket stärre än viruset själv.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem