Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

EU-avgiften

EU-avgiften

Jag funderar lite på om det för mig personligen är någon idé att lägga på en rem och få en större tillväxt i mitt hemland? Det kan ju kanske ses som lite egoistiskt, men om man jobbar hårt så vill man ju att det skall ge någon slags utdelning i den egna plånboken. Speciellt om man redan lever lite On The Edge. Moderater och andra EU-anhängare brukar dessutom vara sådana som hävdar att hårt arbete skall löna sig, men som sagt var, vad händer om vi lyckas driva upp tillväxten i Sverige? Får vi inte betala mer till EU då?
Antal svar på detta inlägg: 28
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Viist blir det högre avgifter, men du kan glädjas åt alla EU-palamentariker som då återigen kan höja sina löner. Det är kul att vara med i denna klubb man får ut så mycket av den. Ja d.v.s. om man är politiker inte annars! Jo, vi får fred i landet det har har ju varit så mycket krig Sverige de senaste åren. Glöm inte Batting detta är ett fredsprojekt. Allvarliga saker!
Ett tips stöd BOMBHÖGERN och du kan känna dig trygg.
Om alla människor,har samma standard,i hela Europa,så blir det
inget väsen.Det är det som är grejen,men det går ju inte att fixa
på några dagar.Ni måste lugna er.

Men något som gör mig nervös,är bilbyggandet i Korea,Kina
och nu Indien.Där står tydligen folk,och sätter på framskärmar,
för 10:-/tim.Det blir billiga bilar.GM och Volvo,är ett minne blott.

Ve och fasa!
Leif tror du på det där, att de sätter på framskärmar för 10 kr i timmen?
Annons
Hehe! Leif menar säkert att dom monterar framskärmar.
Jaha, ursäkta mig!
Leif med ditt resonemang så borde du inte vara orolig för det där du nämner om Asien. Det är kanske också ett steg i riktningen mot att vi alla skall få det lika eländigt, men du får tåla dig lite. Att rasera det våra föräldrar byggt upp går ju inte på en dag, men nästan.
Tack Donne!

Du är min korrekturläsare från och med nu.Så jag slipper bli
mobbad av språkprofessorn Putte Gunn! Jag väntar på att ge igen
Putte.Så se upp.He,he
Har redan fått om du inte glömt förstås!
Leif du kan väl inte på fullt allvar tro att detta politikerdagis kommer längre än vad de gjort. Nu kör dom fast i fråga efter fråga och till slut har fredsprojektet förvandlats till ett rent krigsprojekt. politiker på kommunal nivå kommer ju inte överens på en enda punkt mer än lönehöjningar och det lyckades även EU-delegaterna med, men var det stopp.
Kolla, nu hotar det ena landet efter det andra med bojkott eller att helt gå ur för alla vill ha något av denna gemenskap och ingen vill ge något. Irland som faktiskt byggt upp hela sitt slitna land vill absolut inte ge avkall på sitt enorma jordbruksstöd till förmån för Polen. Tanken var nog god, men verkligheten styr och till syende og sidst så står vi oss själv närmast, inte bara svenska medborgare.
Detta dagis har vi sedan 10 år tillbaka varit aktiva i och vad har Europa och Sverige vunnit på detta idiotiska exprement? Nada, noll, zero utom den nya adeln förstås värt att notera!
Batting! Du kan ha rätt,lika eländigt.Men jag hoppas du har fel.

Jag vet Putte,men tanken är god.Sen om det spricker,så går vi
bara tillbaka till det gamla.Det människor har hittat på,går alltid
att ändra på,men det naturen hittar på,det kan vi inte ändra på.

Har du fösökt stoppa ett vulkanutbrott,med vattenpistol.Inte ens
du är så dum.He,he

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem