Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Putte

Putte

Någon mer än jag som saknar Putte Gunn?
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Hej alla ni skribenter och debattörer!
Det har varit svårt att avstå från många av era inlägg. Gjorde ett försök med ett fejkat nick men Los Lovos avslöjade mig direkt och sen bliv jag uppmanad att gå tillbaka till det gamla av Göcke,
så här är jag på gott och ont.
Los anser att jag är en sjuklig lögnare och jag anser han vara en Gogglande jurist så var det med den saken.
Ni undrade över datorn men faktum kvarstår, jag var ute efter en skärm eftersom min son avstod från en bra skärm när han bytte maskin och istället satsade pengarna på datakraft. Dessutom skulle det bli en överraskning så ni förstår själva att det inte var läge att fråga honom.
Nej Los jag är ingen patologisk lögnare men som sagt, om jag blir överbevisad så ger jag mig. Nihilist du vet! En sån där som vet skillnaden mellan att överleva och leva fullt ut.
Batting har faktiskt frestad mig in på forumet! Du Batting, har en formidabel förmåga att hitta intressanta ämnen som det är svårt att hålla sig ifrån.
Ramon saklig som aldrig tidigare och ytterst påläst! Los Lovos ja han dribblar mellan olika paragrafer och lagtexter, men det är inte helt lätt att tyda ett domstolsutlåtande. Det kan säga många saker som i fallet La Costa. Los skylla på media vilket trams. Jurister måste hålla huvudet kallt även när drevet går.
Leif du är forumets glädjespridare, fortsätt med det.
Göcke och Daniel håll nu hänglåsen beredda för imorgon kommer jag med ett kontroversiellt ämne som är värt att diskutera, hoppas jag. Om folk är på alerten kan det blir en riktig moraldebatt!
Hälsningar från Putte Gunn kul att vara på banan igen! Jo föresten jag fick en liten uppsträckning av Göcke och vargarna har jag glömt Zacko. Förresten tog ni fel på si så där 15 år angående min ålder.
Avslutningsvis, jag trodde det berodde på mig att det var så lite tjejer på forumet, men de gör sina gästspel från och till har jag märkt oavsett om jag är här eller inte.
PS Lovar att inte öppna mer än fem trådar per dag!
OBS: Skojade bara har fått hänglåsfobie. Los den sjukan hittar du nog inte hur mycket du än Gogglar!
Putte:

Att du är en patologisk lögnare som gör vad som helst för att tända brandfacklorna och starta meningslösa diskussioner är redan känt. Härligt också att du lämnade hela IS handfasta bevis med ditt ganska patetiska försök att skriva under falskt namn. Skönt att Göcke har koll på dina krumbukter.

När det gäller dina åsikter om mig och vad jag är så känns det verkligen som om det kvittar. Du är för mig ungefär lika betydelsefull som en bananfluga på mina krukväxter. Jag lämnar dig en kort stunds uppmärksamhet, men i det stora hela struntar jag i dig.
Oavsett vad man har för åsikt om olika människor så är det väl alltid spännande med de som är färgstarka...det tycker jag att de flesta här är-åtminstone av de "vanliga"debattörerna-som jag nämnt tidigare så tar jag inte allt som skrivs på största allvar...tror att om man möttes öga mot öga skulle det vara annorlunda-även med Putte!
Annons
Ha,ha.

Jag sade en vecka,det tog några timmar.Jag hälsar,dig välkommen tillbaka,och tar för givet att du strikt håller dig till
forumets regler.Du ser vi är inga dumskallar på IS(Internet
Start).Nu måste du känna dig tllfreds,när vi skapar ett särskilt
inlägg,för att få dig tillbaka.Jag bedömde din ålder,lite högt på
grund av ditt höga IQ. ha,ha Du är tydligen strax över 40,men besvärlig som sjutton.
Tycker du om dagen fräckis.Vi skall ha omröstning för Augusti.
Jag tycker han Leif,har dom bästa vitsarna.Håller du med



eeh, var putte borta?...
märkte inte ens detta (skrattar)

roligt o läsa inläggen!
Putte gunn , bra att du bestämt dig att komma tillbaka till oss på internets bästa startsida.! vi har saknat din rappa fingersättning..så jag o garanterat dom flesta välkomnar dig tillbaka till alla sakliga och moraliska betänkligheter som dryftas i dom olika trådarna... MVH Lasse
Lasse ?? Tillåt mig småle.
Los Lovos det gjorde ont va? Att några gillar att läsa det jag skriver.? Men nu får det vara slut på pajkastningen oss emellan. Du har din åsikter klara och jag mina oklara för de är i ständig omarbetning.
Lasse du har rätt detta är den bästa sidan åtminstone som jag hittat!
Leif, jag håller nästan med, förutsatt att du bortser från min höjdare om tanten som slog i tån!
Tänk vad mycket roligare livet skulle bli om alla gjorde som Nane, tog det som skrivs med en tesked salt. För en debatt är en tävling där de bästa argumenten vinner. Det betyder att alla tar i lite i överkant gång efter annan inte minst jag själv.
Donne jag läser alla dina historier och där har jag fått en verklig utmanare. Mitt stalltips blir etta: Putte Gunn tvåa: Donne och resten är bronsmedaljörer.
PS. Los Lovos ett seiöst tips, använd såpvatten ifall du har ohyra på blommorna.
Hoppas att Batting spinner någon häftig tråd som vi får ta del av!
Jag läste om din vits om tå´n. 2005-08-11 22:47.

Om jag har kasserat den,så har jag varit tillfälligt sinnes-
förvirrad.Den är ju livet i ett nötskal.Är du nöjd med 10 poäng,
och en ursäkt.Det är allt jag har råd med.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem