Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Putte

Putte

Någon mer än jag som saknar Putte Gunn?
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Det vore ju kul om forumdeltagarna hade kunna få ta ställning och slå dig på fingrarna. Det är liksom det ett forum går ut på. Göcke skall ju inte godtyckligt bestämma sådant. Vi kanske skulle turas om att vara moderatorer en vecka i stöten? Jag skulle ta bort allt som jag ansåg lite för snällt och inställsamt!
Batting det var också en synpunkt, men nu blir vi nog hänvisade att använda telefonen eftersom det bara är du och jag kvar på denna tråd.
Jag kommer med en tråd om Svennis fast "light" fram till dess hoppas jag på någon en tråd från dig skriven med din spetsfundighet. Kom igen Batting jag vet att du har åtminstone ett snöre på lager!
Hejsan!

Putte:

Är inte du lite frihetsfrontare???

Får för mig det ibland...
Annons
Jag har kollat runt lite i erat forum och tycker det är lite konstigt att inlägg bara försvinner i tomma intet samt att man kan använda grova könsord i tex "dagens fräckis" men inte milda svordomar?????
Batting:

Om du inte har läst tråden ifråga så kanske du ska lugna dig lite. Jag läste den och Putte gjorde ett kraftigt övertramp på den goda tonen. Dessutom så är han ju medveten om det själv och erkänner sitt fel (heder åt dig Putte för den sakens skull).
Kanske det Los, men det är bara att hålla med JabbatheHutt. Forumet har ett jättebra upplägg men styrs lite hipp som happ. Det är väldigt svårt att veta vad som gäller.
JabbatheHutt !

Tror du inte vi försöker hålla god klass.Men vem är det som
skriver fula könsord.Jo,medlemmarna själva.Moderatorn gör sitt
bästa,men var lägger man ribban.

Inlägg som försvinner,bryter så allvarligt mot Forumets regler,
eller andra moraliska begrepp.

Vi kommer med solklara regler,i alla fall om Dagens fräckis.
Där har du fel Leif. Det finns gott om exempel på harmlösa inlägg som bara försvunnit. Enda anledningen har varit att de inte tilltalat moderatorn. Så skall väl inte ett öppet forum skötas?
Bubben jag vet inte vad du menar med frihetsfrontare, men frihet under ansvar tycker jag är ett bra begrepp. Ibland rusar jag hej vilt över tangentbordet och skriver i ren ilska, vilket var fallet med inlägget om Svennis. När sånt händer då är åtminstone jag ytterst tacksam för att det finns de som korrekturläser.
Visst håller jag med Batting att debatter skall avgöras på forumet så långt det är möjligt, men ibland är det omöjligt.
Jag har fått meddelande från Göcke via mejl om det som tagits bort och varför, mer kan vi väl inte som gillar det här med debatter kräva av moderatorerna.
Nane fick ett tips av dig tyvärr glömmer jag bort det i stridens hetta. Läs fundera och sen skica inlägget var andemeningen i Nanes tips. Inte alls dumt, men svårt att följa!
Jag har också fått ett antal mail från Göcke, men förklaringarna till hans handlingar här som moderator vet jag inte om jag tyckte var så upplysande. Eller i alla fall inte upplyftande. De gick väl i princip ut på att han gör som han vill och det hade jag bara att finna mig i. Det är väl ingen förklaring? Möjligen en förklaring till hur han är som person, men inte en förklaring till varför specifika inlägg låsts, eller plockats bort.

Med ett sådant handlande så kan man inte kräva att folk skall kunna följa några regler. De finns ju endast inne i huvudet på Göcke.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem