Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Putte

Putte

Någon mer än jag som saknar Putte Gunn?
Antal svar på detta inlägg: 42
Sidor: «1 2 3 4 5 Nästa »

Hm... tyckte det var lite Putte Gunn-stuk på den vitsen
Leif du behöver inte be om ursäkt för någonting, du gör roliga inpass. Det bästa du skrivit om mig var kommentaren till när jag greppade allt om datorer, hbckjmvl-kbalar och höghastighetsdatorer o.s.v. Den kommentaren var lysande.
Jag är fullkomligt nöjd med en tio poängare.
Zacko jag blir hela tiden avslöjad. Först mitt låtsas Nick och sen kommer du med nya avslöjanden. Inte roligt!
Men festligt!
Leif du har dock missbedömt min ålder med några år för mycket, men du var nära denna gång!
Annons
Vadå Putte, skall jag spinna en tråd? Nä, nä nu har du vilat upp dig och har säkert en massa egna idéer.
Batting jag drog upp en tråd igår, men den togs bort! Den var nog lite för kontroversiell för IS är jag rädd.
Det var tråkigt. Jag har konstigt nog fått vara ifred. Man kan just undra vad det var för harmlöst inlägg göcke inte tålde? Var du elak mot Bush, eller tvivlade du på Gud? Fyyyy, du vet väl att det bara är bögar och kvinnor du får tala illa om!
Nej jag tror faktiskt att jag får ge mig denna gång. Det gällde Svennis, men erkänner att jag tog ut svängarna väl mycket så det är bara stoppa in trådändan i nystanet igen. Göcke hade rätt!
Kommer dock igen med en sakligare version!
Svennis är en offentlig person och får diskuteras med namn Putte. Vidare så förstår jag inte hur man skall kunna föra en saklig diskussion om honom. I England så är pressen skitsura på honom för att han inte svarar på privata frågor så dina ev. spekulationer är lika goda som deras, men Göcke vet förstås någon slags sanning?

Engelska pressen gillar Ullrika Johansson mycket bättre. Henne var det inga större problem att få information ifrån.

Som du förstår så har jag ett mail på nu
F-n, Putte! Du är nästan som "Farmors lilla kråka skulle ut och åka". Du får hija dig lite... som de säger i Småland

Zacko läste du mitt inlägg så förstår du varför jag ger moderatoerna rätt?
Visst Batting har du rätt, Svennis är en offentlig person som gjort bort sig, men som du säkert förstår så tog jag honom och tre ishockeykillar i försvar på ett klumpigt sätt. Drog in en massa ovidkommande saker som förmodligen inte hade med saken att göra. Därför ger jag Göcke rätt och är faktiskt tacksam för att drog in tråden.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem