Söndag 24 november 2024 vecka 47
Forum
Kategori: Familj och hälsa

15 min till allt

15 min till allt

Enligt FI så kommer inom kort alla kvinnor i sverige bo inom tullarna i Sthlm och männen i Pajala. Kommer inte finnas en rullande bil söder om Luleå, eller ett rent plagg norr om Gävle. ;)
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

hahaha,ja vilka stolpskott dom är.hörde att dom hadde ropat ramsor på deras möte,"slakta männen"slit dom i stycken"mm,Herregud,är detta verkligen ett parti?låter mer som ett gäng psykopater på väg till att mörda folk.om inte FI klassas som ett rasistiskt parti så finns det inga rasistiska partier.Frågan är ju vad vill dom?förutom att ta död på alla män,tur är väl att inte många köper deras sk.argument.läste i AB att 96% inte skulle tänka sej att rösta på detta parti.och det känns ju skönt att majoriteten tar avstånd från dessa knäppgökar.
Enligt SvD så raporterades om förslag att införa i partiprogrammet att kvinnor inte bör inleda kärleksförhållanden med män, förslaget tas inte upp varpå man från publiken hör "skär kuken av dem", sansat värre.
Man kanske borde anmäla partiet för hets mot kön, bara för att lixom.. :)
Annons
Jag tänker rösta på FI bara för att retas, plus att jag älskar när nya partier rör upp lite i ankdammen.
Los Lovos,Du kan inte kalla FI för ett politiskt parti,dom har ju inget program att komma med,dom kan mer liknas vid en gerilla grupp,eller terrorister som är ute för att förgöra och skada andra,att kalla dom för ett parti är ett hån mot allt vad politik står för,vad kommer sen? självmordsbombar partiet?"partiet som smäller högst,partiet som bara blir mindre ju mer som blir medlemmar" nä någonstans måste ändå dras en gräns i anständighetens namn,börjar ju likna rena ankeborg hela Sverige.
att låta ett parti som FI komma in i riksdagen är som att låta något av de högerextremistiska partierna att komma in, de står för samma sak bara att för FI handlar det om kön istället för ras.
Genialt!
Bygga om samhället så att man har max 15 minuter till allt!
Vad mycket nya motorvägar med fri fart vi ska få!
Om sedan de kunde få en egen kärringfil att åka i så vore jag ännu gladare! (-Och komma fram snabbare!)
tog man bort cykelbanorna och fick bort cyklarna från kollektivkörfälten så kom man fram på en kvart inne i stan med!
Om de sedan kunde få sina medsystrar på apotek, post, bank och distriktsvården att jobba på ackord i stället för månadslön så kanske väntetiden på dessa ställen kunde hållas under 15 minuter!
Lysande! -att ingen har tänkt på det tidigare?
rysska kvinnor under ca 21 år gammla har reseförbud från ryssland. just för att ALLA kvinnor är på väg bort därifrån...

i japan finns det typ 1 kvinna på var 10:e man..(tror jag). pga... aborter/med mera.. det är mer värt att föda en pojke där..
samt, många av tjejerna där lämnar japan.

var ska vi kvinnor/tjejer samlas.?

.. låååångt borta..
in a galaxy far,
faaar away...
o det tar bara 15 min med rymdufot!
*lol*
Nä, huvva!! Inte tänker jag ge nå'n röst till FI, verkar ju fullständigt fnoskiga.. Visst finns det orättvisor man vill ändra på, men det måste man göra TILLSAMMANS, inte får vi väl ett bättre samhälle för att vi delar upp oss ännu mer & krigar mot varandra? Nä, vi ska hjälpas åt, så kommer det nog bli bra till slut.
jepp linda!

FI verkar helt störda! haha!

Sida:

Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

Logga in eller klicka här för att bli medlem