Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

15 min till allt

15 min till allt

Enligt FI så kommer inom kort alla kvinnor i sverige bo inom tullarna i Sthlm och männen i Pajala. Kommer inte finnas en rullande bil söder om Luleå, eller ett rent plagg norr om Gävle. ;)
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Jag vill gå med i Fi så jag kan välja och vraka bland kvinnor som törstar efter sex. (får man säga penis)

Stefan, du har missuppfattat hela saken. Fi anser att kvinnor som har sex med män är könsförrädare. Så där har du inget att hämta.
Mötet man hade i helgen visar att detta som ska bli ett parti är ett toppstyrt stalinistiskt extremistparti. Den stackars man som intervjuades av TV efter att ha blivit invald i styrelsen blev avbruten och bortsläpad av en funktionär.
Dom släpar väl ned honom i en tortyrkammare där dom spelar en skiva med ett enda ord: Könsmaktsordning, könsmaktsordning, könsmaktsordning, tills killen kommer ut och begär könsbyte.

m0zQt0z:

Du borde kanske kolla dina fakta innan du postar på forumet, eller var det medvetet trams?
Annons
m0zQt0z i sthlm finns det fler singel kvinnor än män iaf.

Sedan blandar du inte ihop kina med japan nu?
Men jag vet iaf två tjejer som flyttar ifrån japan en nästa månad.
Jag fattar inte poängen med FI...vad ska dom ställa upp i valet med? Deras "program" verkar vara en önskelista tycker jag.

Ett parti som endast vänder sig till ena halvan av befolkningen som har "rätt kön" ger jag inte mycket för...

Viktiga saker verkar avhandlas där...att namn inte ska vara könsbundna-vem fan döper sin dotter till Lars?

Jag har svårt att se någon lockelse i det partiet-men kanske kan det bli mera stadga i det senare-nu liknar det mest en hönsgård som man nästan skäms för att se och höra...
nane men alla mammor och pappor skulle bli överlyckliga när deras son ringer och säger "jag har träffat en underbar person som ni ska få träffa i helgen. - Jaha vad heter hon? -Lars"
Eller mo vi vänder på steken och dottern ringer hem och har träffat en Lars... haha snacka om upplägg för problem..:)

iof är inte namn könsbundna vad jag vet idag det är väl bara att föräldrar vill att sina barn har pojk resp. flicknamn
Rob:

Jo, namn är i princip könsbundna. Det är i praktiken emot lagen, och därmed icke möjligt, att ge sin dotter namnet Lars eller sin son namnet Linnea.

Jag har svårt att se någon anledning till att vissa namn skall vara reserverade för pojkar och andra namn för flickor. Varför understryka skillnader när man kan understryka likheter?
får väl börja döpa alla till alex då för det är inte könsbundet.
los lovos..

lite trams, lite verklighet.

sant: en ny lag träds snart i kraft i ryssland,
inga kvinnor under 21 år får lämna landet,,
(läst i D.N och S.V.D)

falskt: neej , det finns ingen planet som alla kvinnor ska samlas på,
förutom på jorden (även den en planet i solsystemet)
*skratt*

sant: nej, jag tycker inte om politiska partier som är negativa

rob.
är nog samma problem i kina som i japan.
att föda pojkar anses mer värdefullt , eftersom dom bara får föda 1barn/familj.
vet inte om det finns fler kvinnor än män i stockholm,
sägs däremot att på tolv pojkar, föds det 8 små prinsessor. (sverige)
m0zQit0z:

Ok, jag vet inte var du har läst detta nonsens, men du har fel uppgifter.

"År 2000 uppgick Japans befolkning till 126,9 miljoner invånare. Av dessa var 62,1 miljoner män och 64,8 miljoner kvinnor. "

"På 100 födda flickor går det ca 106 födda pojkar."

Källa:
Linköpings Universitet
Matematiska Institutionen
Projekt i Statistisk analys av samhällsdata
Den 28 februari 2005

http://www.mai.liu.se/~lohal/kurser/HSTA21/Uppsatser_V05/Japan.doc


;r det gäller reseförbudet är det ett lagförslag presenterat utav en dumaledamot vid namn Kurianovitj (LDPR), det är för det första just bara ett förslag, och för det andra finns det inga som helst tecken på att det skulle gå igenom.

Ergo - allt du skrev var O-underbyggt nonsens och tjänade bara som ett dåligt försök att göra folk upprörda över saker som inte stämmer.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem